Har aldrig haft problem med webhallen och nu har jag ställt in mig på att mobilen kommer när den kommer :/
Har tyvärr också accepterat det faktum att det kommer dröja nästan 2 veckor tills den kommer, vill ha den nu men vad gör man.
nej precis, det finns inte mycket vi svenskar kan göra. Och nu närmar det sig ju sverigerelese också så då känns det som man lika gärna kan vänta.
Undrar om man ska mejla cdon och kolla om dom hört något nytt. Var ju trots allt ett par dagar sen jag snackade med dom
Folk som vill ha DHD fort bör beställa från Komplett. Det är BEKRÄFTAT att dom får in lurar på torsdag!
Har beställt från cyberphoto, dom skulle få i slutet på vecka eller i början på nästa, när jag frågade om vilken plats jag skulle få i kön när jag mailde dom innan jag la beställningen så runt plats 15
Ähh, lika bra att vänta. Bara några dagar kvar på denna vecka, sen helg och därefter någon dag till så blir vi alla klada hestar när vi får den. / Magnus
haha jag försökte ring 6 över men då hade dom stängt Beställer du där nu eller? Funderar på att göra det faktiskt