Förbeställningar?

Diskussion i 'Desire HD' startad av nixz, 16 sept 2010.

1. TazZy

TazZy Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    188

MINA ENHETER

Jag fick mail direkt, och allt såg bra ut när jag mailade supporten. Så ja, antar att deras sida är överbelastad.

2. Beckim

Beckim Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    55
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Samsung S20+

MINA ENHETER

Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Samsung S20+
    JAg fick inte min telefon idag på expert. Nu står det den 29/10 istället och min kompis sa att det stämmer inte eftersom de brukar alldrig komma några telefoner på lördagar.
    En sak ska ni alla veta. Det olika datum hos olika företag ( Komplett, dustin, tele2, telenor, cdon mm) är bara shit. Jag träffade min kontakt idag som arbetar på 2020. Han säger att det är de som läger vantarna först på DHD och sedan fördelar de vidare till dessa företag. Om 2020 har ett datum och dessa företag annat så dessa företag ljuger och vill bara dra in kunder. Sist han hade kollat (igår) så skulle 2020 få första leveransen första veckan i November. Idag kunde han inte kolla om det är några förändringar eftersom han var inte på jobbet men jag ska få veta imorgon. Så please...tro inte på alla dessa datum hit eller dit när ens 2020 som ska leverera varan till dessa företag vet inte med säkerhet när de får den. Det suger jag vet eftersom även jag sitter i samma shit som ni.

Last edited: 27 okt 2010
  3. Bull3n

Bull3n Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Tackar. Ska ringa dom imorgon får vi se

4. carez

carez Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    244

MINA ENHETER

Vart får expert sina ifrån då

5. TazZy

TazZy Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    188

MINA ENHETER

Haha detta har blivit konstanterad sen #1 i denna tråd. Finns 1 sådan här post på varje sida. Och vet att elgigantens leverantör utav DHD inte är 2020.

6. Nyberg1

Nyberg1 Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2

MINA ENHETER

Ledsen, men om det är någon som snackar "SHIT" så är det du. Inget av det du sagt har stämt hittills och det lär fortsätta vara så. Får bara känslan av att du letar uppmärksamhet och snackar i nattmössan.

7. Beckim

Mottagna gillanden:
    55
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Samsung S20+

MINA ENHETER

Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Samsung S20+
    Från 2020 så klart. De är tom prioriterade hos 2020. Mene ftersom den ena kompisen som arbetar på Expert var så övertygande och samtidigt vill jag så gärna tro och eftersom jag vill så gärna ha en DHD så trodde jag blind på honom trots att den andra kompisen på 2020 sa att jag ska inte satsa så mycket på det kompisen säger som arbetar på expert. Den kompisen som arbetar på 2020 är tom min kusin så han skulle alldrig ljuga. Inte den andra kompisen hos expert heller men han gick efter hur det brukar vara men enligt han så har det alldrig tidigare varit så osäkert på leveranser som just med DHD-n. Lång förklaring sorry.

8. Mc_Piloten

Mc_Piloten Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

9. Bull3n

Bull3n Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

hur går det för dig? har du beställt på nå nytt ställe eller?

10. vaensterhaent

vaensterhaent Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hej!

Ville bara tipsa om www-all-teknik.biz , kände på en idag :D Tyvärr var jag för sent att beställa från honom, så jag får min nästa vid nästa leverans. Nästa kommer preliminärt på onsdag, alltså om 7 (!!) dagar. Det kommer kännas som en evighet ju. Även om dom är bland dom snabbaste(?) så var det riktigt bra service, var hem till honom personligen. Såg på en fin Samsung Tablet också :D Men som sagt, känt på en idag, får min egen om 7 dagar, klarar inte väntaaaa :D

11. Beckim

Mottagna gillanden:
    55
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Samsung S20+

MINA ENHETER

Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Samsung S20+
    nej..kommer den så kommer det ganska snabbt hos expert och även om det kommer bara 1 st så får jag den. Nu är det så att de första som kommer är 4 st och den ena är garanterad min.

12. fredrikstorm

fredrikstorm Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    6

MINA ENHETER

13. Beckim

Mottagna gillanden:
    55
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Samsung S20+

MINA ENHETER

Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Samsung S20+
    Du behöver inte vara ledsen eftersom om du går läser lite mer tillbaka så från början har jag sagt att DHD-n kommer att komma i mitten av November när alla ni andra var så jävla säker att ni ska få den redan för 2 veckor sedan. Läs först och bajsa sen.

14. jhenrikj

jhenrikj Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    22

MINA ENHETER

DanielMob, om det nu är så att CDON gör som du säger, varför betalar jag inte 200kr i månaden nu då när jag beställde 17/9. Jag börjar betala mina 200 när jag hämtar ut telefonen, innan dess har jag inte heller någon bindningstid. Men det kan vara så att det är skillnad när man förlänger och binder ett befintligt abonnemang...

Hoppas CDON kan förklara hur de tänker göra om du avbeställer din telefon vilket du har all rätt till innan den levereras, för då har du enligt deras egen avtalstext inte godkänt något avtal än och då är CDON betalningsskyldigt till Telia för din bindning....

Jaja, hur som helst, jag har bokat från CDON, har bundit mitt abonnemang och betalar INTE några 200 innan jag får min telefon...

15. Mc_Piloten

Mc_Piloten Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

Jag har idag postat min Ifåne tillbaka till Telenor. Returpåsen skickades i Torsdags, sedan skall den tillbaks och kollas upp så den är som ny och det skall krediteras mm mm mm. Så jag kan inte ens boka en DHD :(
    Jag kollar vart det kollit är hela tiden och tjejen på Telenor lovade att höra av sig så snart ärendet är klart!

Vad segt allt går

16. Beckim

Mottagna gillanden:
    55
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Samsung S20+

MINA ENHETER

Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Samsung S20+
  17. IronChef111

IronChef111 Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

OK o_O

18. carez

carez Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    244

MINA ENHETER

Nej, kommer enbart köra på TM.. Orkar inte med denna häxjakt :P

19. Bull3n

Bull3n Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1

MINA ENHETER

ja det känner jag med. har fan inte fått nå gjort på jobbet idag bara för man ska hålla på och ringa och kolla mejlen hela tiden :(

20. Beckim

Mottagna gillanden:
    55
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Samsung S20+

MINA ENHETER

Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Samsung S20+
    jag menar att jag kan säkert beställa från annat ställe men här på min expert vet att jag får den första som kommer. Det är skillnad om man beställer via weben då man inte har en aning när man får den . Det verkar som om kösystemet inte fungerar ändå. Här är jag garanterad.

P.S. Expert och 2020 har ett speciellt avtal sedan 2008 där de har första prioritering av leveranser.
    http://www.2020mobile.se/templates/Page.asp?id=2706

Om ni kommer ihåg Desire hysterin så var Expert (där jag bor) bland de första som fick den.

Last edited: 27 okt 2010