5210, där var det inte mycket problem kanske att handrahands skal glappa lite och att man inte var allt för bra på snake
Hade tyvärr aldrig nöjet att äga den mobilen. Var det den luren med så små knappar att man nästan behövde använda penna för att träffa rätt?
Stämmer bra, http://lisamiru.files.wordpress.com/2009/07/1264068719_c818c8006d.jpg var inte mycket att ha men man var häftig i skolan...
Är det inte väldigt udda att telefonförsäljare inte har en aning om när en mobil ska lanseras när det inte är mer än någon vecka kvar?
Det kanske är just det som är grejen... att det är mer än en vecka kvar Själv gissar jag på slutet av november. Finns det någon mobil som lanserats i tid? Tycker alltid jag har fått vänta
Haha det tänkte jag inte på alla kanske inte är lika insatta i mobiltelefonerna och vad dom kallas innan dom släpps
Telefonnamnet är väl Desire HD Eftersom Ace inte kommer överhuvudtaget hit så är det kanske inte så konstigt? Om du nu sa Ace och inte Desire HD som den heter? Rent generellt så är nog vi på detta forum så mycket mer intresserade av mobiltelefoner och teknik än anställda i en butik. Generellt är det inte så höga krav på tekniskt kunnande/intresse för att jobba som säljare, betydligt mer krav på säljkompetens eftersom inriktningen på en butik är att man skall sälja (skumt? )
För övrigt förbluffar det mig att de inte anställer folk som ÄR intresserade...om man nu ska tro på påståendet att anställda inte är intresserade.
Hej! Den vara eller varor du beställt har nu fått preliminärt leveransdatum v. 42. Obunden Desire HD beställd från NetonNet förra onsdagen.