Killen jag pratade med tittade på hemsidan, sa att sidan jag kom till via prisjakt var gammal och att den inte finns i lager... Men helt ärligt, han verkade inte veta vad han snackade om...
Jag fick ju mitt svar... för jävla trist som jag ser det... har dom nu skickat ut till folk som beställt den EFTER den 12:e så blir man ju ytterst tveksam till sitt val som Telenor-kund... Att sitta av de sista 5 månaderna och sen byta till Tre känns plötsligt inte alls så långt borta... undrar vilka telefoner som släpps nästa år? //Nik
Är det någon av er som har kontakt hos t ex 2020 som kan höra hur det ser ut med Z för svenska marknaden. Z forumet är ju helt dött, verkar bara vara HD som gäller.
Har du bytt abonnemang i samband med köpet så får du SMS från Telenor när det byts, d.v.s. när ordern skickas (det ser du dessutom på Mina Sidor, att ditt abonnemang ändras där). Du får dessutom besked från Telenor via SMS när dom SKICKAR ordern. Sen får du ett sista SMS när den går att hämta upp... Faen.... jag skulle aldrig gått upp imorse... //Nik
upp till bevis imorgon då! Komplett ska skicka iväg min mobil den 29/10. gör dem det så har jag den på måndag antar jag.
Jag också pratade med telenor i annat ärende (faktura fråga) men ställde frågan om HDH och anligt deras kundtjänst så är det tillfäligt slut. Den första batchen är redan skickat och är på väg till kunderna.
Jag har porterat från Tre till Telenor till den 31/10 så jag har inga Mina Sidor eller liknande än så länge. Fick svar från internetbutiken på Telenor och de bekräftar att telefonen blivit försenad men att förhandsbokningarna som är gjorda på internet är de som går i första hand. De skrev dessvärre inte något nytt datum men jag svarade och bad dem klargöra lite vad som gäller.
Kopierat från mailet jag fick från internetbutiken: Tack för ditt mail. Vill bara börja med att förtydliga att kundtjänst inte har fått in HTC Desire HD i lager. Vi har haft en förhandsbokning på webben och vi kommer självklart få en fördelning så att det täcker våra förhandsbokningar Innan den delas ut i andra kanaler på Telenor, som t ex Kundtjänst. Men jag fick samma svar som du från kundtjänst så det verkar vara lite rörigt på Telenor gällande denna telefon...
Det hade ju varit underbart att få detta bekräftat från någon som fått sin, eller ha i textform från deras Chatt... //Nik
ang. Komplett Antalet som står på kompletts hemsida är det antal som är tillgängliga att beställa från den sändningen som kommer den 15/11. Häromdagen stod det 30 st datum 5/11, dom är bokade nu och då hoppar datumet till nästa sändning och det antal som kommer då.
Jag beställde 21/9 och enligt SuperEtraders twitter skulle alla som beställt innan 23/9 gå med i första batchen förra torsdagen, men fick följande svar på mail då i torsdags: "Hi, Unfortunately your order just missed out on the first batch of device's. You are guaranteed a device in our second batch which is due to be with us friday next week. Sorry for the inconvenience this has caused you as i am sure you are eager to receive your phone. Regards, SuperEtrader." På MoDaCos hemsida lovar SET leverans imorgon. Så nu stiger hoppet inför morgondagen Hur ser bordsdockan ut?
Jag ska ringa och checka med komplett om de fått in telefonen eller om de vet om den kommer i morgon. förväntat leveransdatum 29/10 på min beställning
Sånt som är så tråkigt, man kan inte lita på datumen, även fast det närmar sig, som i ditt fall så måste man ringa och höra en extra gång..