Förbeställningar?

Diskussion i 'Desire HD' startad av nixz, 16 sept 2010.

1. fredrikstorm

fredrikstorm Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    6

MINA ENHETER

Det stod ingenting innan... bara att det var beställningsvara

2. bamz

bamz Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    9

MINA ENHETER

Så nu har jag bokat från pixmania, hoppas det inte blir några problem. Kampanjen på 150 :- var borta, men det skiter jag i. landade på 6000:- helt ok tycker ja. 200 :- dyrare än komplett men då vet ja att ja får min telefon på mån och slipper gissa datum i 2 veckor till.

3. Fredsgatan

Fredsgatan Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Läste detta på Telenors hemsida:

Leveransen av HTC Desire HD är tyvärr försenad och beräknas komma in i första veckan i December.

Hoppas för allt i världen att det inte stämmer. Har förvisso beställt min från Dustin...

4. carez

carez Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    244

MINA ENHETER

Läs ett par sidor bak

5. Polobyxa

Polobyxa Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Det där är än så länge endast otroligt lösa rykten och spekulationer.

Det enda man vet är att Samsung kommer ha ett event den 8/11 och presentera en ny enhet, men det kan lika gärna handla om deras nya mediaspelare..

Sent from my Legend using Tapatalk

6. Fredsgatan

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

En bekant till mig som driver en nattklubb i Stockholm fick i går en drös HTC Desire HD, som står i små söta montrar runt om i nattklubben. Enligt honom hade HTC precis fått telefonerna till Sverige. Så det kan ju vara en vink om att de är på väg ut i butik? Maybe...

Dustin där jag beställde mina verkar dock inte veta ett skvatt om när de ska få sina lurar, hur många de ska få eller om jag kommer få något i första batchen...

7. Jocce91

Jocce91 Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Står såhär på Dustins hemsida iallafall.

8. Validus

Validus Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    5

MINA ENHETER

MALMO STURUP, SE 29/10/2010 7:08 OUT FOR DELIVERY

En bit från Karlskrona, men vem vet, dem kanske levererar den idag. Jag hoppas på det iaf

9. nikjensie

nikjensie Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    36

MINA ENHETER

Låter ju lovande... kanske man har sin telefon i nästa vecka iallafall...

//Nik

10. Salvion

Salvion Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1 337
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Google Pixel 10 pro XL 512 GB

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Google Pixel 10 pro XL 512 GB
    Info:
    Färg: Moonstone
    Hej på er!

har följt denna tråd utan att ha något att tillägga men ville bara berätta vad Komplett.se sa just nu ang leverans...

jag la min beställning den 12 oktober (alltså ganska sent) först var prel datumet för mig 22 okt, sedan 5 nov och nu 15 nov.
    DOCK står det på min order

"1 Antal beställt till lager (bekräftat) - Förväntat leveransdatum 2010-10-29"

jag antog att detta bara var en generell notering då så mpnga andra i denna tråd hade samma.

Ringde nyss komplett kundtjänst och då säger dom först att din leverans kommer tidigast den 15 nov (som för alla andra) då påpekar jag noteringen ovan, kvinnan ber mig vänta för att kontrollera en sak och kommer tillbaka...
    Ja det är bekräftat att din telefon kommer komma in idag fredag eller senast måndag och då skickas till dig...
    Hon säger också att hon "ser" att jag ligger med dom första som kommer få telefonen...

Min slutsats är, är inte alls övertygad om hon verkligen är insatt i ärendet men blir glad om den kommer som hon sagt, OM det blir långdraget och vi talar om kanske december för leverans så söker jag mig nog en annan lur.

Och slutligen, det är ju inte någon av dom som säljer telefonens "fel" att dom inte har dom svar som alla här inkl mig vill ha, verkar inte som alla här begriper det, det är ju htc som bär hela ansvaret!

Skall troligen göra en kontroll men kundtjänst i eftermiddag, återkommer om jag kan tillföra något mer.

11. mrpink

mrpink Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    10

MINA ENHETER

Vilken nattklubb?

12. Beckim

Beckim Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    55
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Samsung S20+

MINA ENHETER

Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Samsung S20+
    Jag som trodde jag satt så säker på min beställning. Fyfan hur naiv kan man bli. Jag väntar fortfarande svar från Expert och kanske får jag veta någonting under förmiddagen där Expert ska ringa till 2020 direkt. Spännande men också shit ont i själen. Det kan bli en HDH idag, nästa vecka eller tyvärr mycket längre fram. Själva HDH står att den är i Expert´s lager men själva beställningen från Expert har förvunnit. Antingen är HTH på väg och då kommer den idag eller så har det blivit helt galet och beställningen har raderats. Shit...så här hade jag inte väntat mig att få beffina mig i denna situation. Jag meddelar senare vad det blir. Håller tummarna så länge.

13. Fredsgatan

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Pure, Birger Jarlsgatan 29.

14. Danne W

Danne W Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Antingen är hon synsk på riktigt eller riktigt sugen. Hade jag varit dig hade jag avbeställt direkt. Det lär nämligen vara en övervikt av män som beställt i den första batchen. :-)

För övrigt tycker jag att detta börjar bli löjeväckande. Jag sitter och väntar på en 3-telefon men har funderingar på att avboka den samtidigt som ingen kan säga när telefonen kommer in.

15. malmorn

malmorn Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

16. nygaaard

nygaaard Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    6

MINA ENHETER

HDH? HTH?

Sluta yra nu, du ändrar ju vad dina "kontakter" har att säga titt som tätt.
    Och inte har du haft rätt heller.

17. nygaaard

Mottagna gillanden:
    6

MINA ENHETER

Den var ju otroligt lik SGS :P
    Undrar om den är lika plastig också.

Hade en SGS innan jag började vänta på DHD (Har en jäkla 3310 nu eftersom jag trodde DHD skulle komma tidigare.. :() och den var helt okej, förutom att den kändes väldigt plastig.

Att den liknade en iPhone brydde jag mig inte särskilt mycket i.
    Bara för att iPhone är störst bland touch, betyder det inte att alla nya touchmobiler är iPhonekopior. :)

18. Beckim

Beckim Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    55
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Samsung S20+

MINA ENHETER

Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Samsung S20+
    Japp...precis... som alla andra här...inkl. dig. Ingen vet någonting men alla yrar om allt. Vad vi har lärt oss att det går att spekulera men när det gäller HTC mobiler och dess lansering går inte ens det.
    Det värta är att det har alldrig varit sånt osäkerhet kring information hos leverantörerna som just denna gång med DHD. Jag tycker att det var väldigt dåligt skött från HTC sida.

Last edited: 29 okt 2010
  19. nygaaard

Mottagna gillanden:
    6

MINA ENHETER

Det är en sak att spekulera, en annan sak att låtsas att man "vet" när den ska komma, och ha fel gång efter gång ;)

20. malmorn

malmorn Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Var precis i kontakt med 3 kundtjänst. Dem har ännu inte fått någon leveransbekräftelse av DHD och hon i kundtjänst kunde därför inte komma med någon konkret information ang. leverans. Hon kunde heller inte svara på varför de har gått ut med information om att telefonen inkommer i lager v.44 på hemsidan, vilket jag tycker är lustigt. Återstå att se vad som händer under kommande vecka. Men som sagt låter det oroväckande att dem inte har fått någon leveransbekräftelse från HTC, då telefonerna skulle kommit in i laget nästa vecka.