Jag var precis inne på tele2s hemsida och tittade, dom har skrivit där nu att desire hd börjar dom sälja den 3 nov och dom som har beställt kommer få telefonen vid sälj start
Japp och livet är mer än en jävla telefon som kommer alldrig. Jag bokade även en resa till Tenerifa där jag behöver ta igen lite efter all detta stress. Vad gör man när man har pengar...vem vet jag kanske hittar en i Spanien istället
Så då har min kommit från pixmania. . fick med ett 2gb kort breve av nån anledning , satt ju ett 8gb i telefonen . Jag är NÖJD!
44 st. 29.okt.2010 (Bekräftad) Härligt, då fick dom leverans idag i alla fall, grattis alla som ligger tidigt i Kompletts kö! Då lär det ju inte vara omöjligt att många andra får under nästa vecka
Hoppas de bekräftar min plats i kön ;P beställde 18e sep, borde skickas idag hur hög odds är det att jag får min skickad idag? så jag borde få den på måndag?
Grattis Validus du får köra en recension eller två sen när du har laddat den och testkört den. / Magnus
Gött! Jag har beställt min där med men avbokar om Telenor kommer på bättre tankar... men du... när du startar första gången, kan du välja svenska i språklistan då? Eller bara franska? Hade varit gött att få bekräftat att man får svenskt dictionary med HTCs input... //Nik
ringde nyss och jag får nog förvänta mig onsdag senast sa hon på andra sidan luren. känns bra, och jag var i typ top 10 i kön, ännu trevligare =P hoppas hoppas vill ha nåt o pilla på.
Självklart det e lugnt, och ingen stress sen heller, någon gång under helgen så blir jag nöjd... GRATTIS! ... och tack för tipset! //Nik
Inwarehouse har bekräftat leverans idag.. http://www.inwarehouse.se/k/ki.aspx?sku=610775 Hoppas nu att Katshing får in minst 95 mobiler.. annars e jag rökt...
Inwarehouse är samma som komplett.se. Dessutom har även komplett ändrat till 29e/49st. Förmodligen fick dom in fler än vad dom trodde, och 49e stycken till har chans att komma med första sändningen...