Hej på er!
har följt denna tråd utan att ha något att tillägga men ville bara berätta vad
Komplett.se sa just nu ang leverans...
jag la min beställning den 12 oktober (alltså ganska sent) först var prel datumet för mig 22 okt, sedan 5 nov och nu 15 nov.
DOCK står det på min order
"1 Antal beställt till lager (bekräftat) - Förväntat leveransdatum 2010-10-29"
jag antog att detta bara var en generell notering då så mpnga andra i denna tråd hade samma.
Ringde nyss
komplett kundtjänst och då säger dom först att din leverans kommer tidigast den 15 nov (som för alla andra) då påpekar jag noteringen ovan, kvinnan ber mig vänta för att kontrollera en sak och kommer tillbaka...
Ja det är bekräftat att din telefon kommer komma in idag fredag eller senast måndag och då skickas till dig...
Hon säger också att hon "ser" att jag ligger med dom första som kommer få telefonen...
Min slutsats är, är inte alls övertygad om hon verkligen är insatt i ärendet men blir glad om den kommer som hon sagt, OM det blir långdraget och vi talar om kanske december för leverans så söker jag mig nog en annan lur.
Och slutligen, det är ju inte någon av dom som säljer telefonens "fel" att dom inte har dom svar som alla här inkl mig vill ha, verkar inte som alla här begriper det, det är ju htc som bär hela ansvaret!
Skall troligen göra en kontroll men kundtjänst i eftermiddag, återkommer om jag kan tillföra något mer.
Click to expand...