Ahh dags att avboka från dustin då? Frågade ifall de skulle börja skicka ut telefonerna den 2:e nov. "Hej Nej det betyder att den har release den 2/11 men som sagt så har vi inte fått något leveransdatum alls på denna telefon. Vänliga hälsningar XXX XXX Dustin / Dustin home Sälj" Med andra ord så vet de inte ens när de får de.
Fan va trist, jag har också beställt härifrån (22 sep). Skulle dom få in dem i morgon eller på onsdag borde dom ju veta det vi det här laget tycker man
Är rädd för att kundtjänst kanske inte alltid har den hetaste senaste infon, dessvärre. Ofta man får "standardsvar". Får sannolikt mer badwill att lova ut datum hejvillt som många gör, än att vara lite sparsam med datum tills dess att man är 100% säker.
Jag vet att det här är en annan historia men när jag beställde min HD2 var (katshing) en av de första att leverera den.
Fick just mitt sms om att DHD finns att hämta på ICA!!! I'm off to get it! Edit: Beställd från komplett
Avbeställde från cdon, och nu tänker jag inte boka nånstans. Får se vem får in den först och beställer den då.
Låter väldigt konstigt, då jag har mailat ring och frågat och då har dom sagt inga telefoner denna vecka. Plus om man ska få en leverans så måste företaget väll veta tidigare...