Jag tror det är lika bra att vänta, jag har bokat på Webhallen samt står i kö på Katshing (då jag lurades imorse av deras lagerstatus). Eftersom den eventuellt släpps imorgon kollar jag nbutikerna efter jobbet. Annars är det bara att bita ihop och vänta.
Elgiganten i Borås Elgiganten i Borås kommer få in den 8e November enligt kundtjänst för 5 minuter sen, får väl snällt vänta om inte Siba får in den tidigare....
Pratade just med Tele2. De sa att min telefon har packeterats och ska skickas under dagen. De kommer inte ge mig ett kollinr av säkerhetsskäl (wtf?). Chattade med dem samtidigt: Ja, du ska ha telefonen 2010-11-03. För att kontrollera om telefonen har skickats kan du kontakta vår telefonleverantör på telefonnummer 031-734 32 00. Får se vad som händer nu i dagarna.
Jaså? Jag pratade med dem för en timme sedan och då trodde de att den skulle skickas imorgon. Men de visste inte. De verkade inte ens veta om de hade den på lager.
ringde igen till brightpoint och jo den fanns visst i lager nu helt plötsligt och jo den skickas idag älskar hur olika personer på samma bygge säger totalt olika saker
Ringde precis Brightpoint, han sa att alla som beställt innan idag(verkade som att den var slut nu) ska få den skickad idag, tror min höll på att packas, får hoppas dom skickar den innan arbetsdagen är slut så får man den imorgon
Nu har Katshing tagit bort "Lämna omdöme om HDH" då man börjat diskutera leveransbesked där i stället.
Går inte ens att komma in på katshings sida.. Verkar vara nere. så känner jag åxå idag.. är totalt nere.. Nu vill jag bara att cyberphoto ska ringa och fråga om jag kan hämta min idag.. gud förbjude att dom skulle få mindre än 20 enheter..
Sibahar i butik men dom får inte sälja den. Säljs från och med imorgon. Har fått lager saldo nu 4 st i min butik.