Ok, jag som beställde igår och trodde att jag kunde ha lite tur Någon som beställde från Tele2 igår som har hört nåt från dem?
Hej! Vi vill bara informera om att din beställning xxxxxxxxxxxxxx har skickats från vårt lager! Med vänliga hälsningar Tele2 weeeeeeeeeeeeeeeeee
"Hej, Tyvärr obekräftad leveranstid I dagsläget, det är ca 150st före dig I kön" Svar från dustinhome
Vad snackar du om? Jag fick mail av dem igår och de snackade om tidigast mitten av denna månad. Jag bokade en för ett bra tag sedan och min packas inte.
Ja du det står att den packas. Mailade dom och då fick jag tillbaka att den packas. Stämmer inte det så hämtar jag en på Siba i morgon.
Snakade med katshings kundtjänst via chatten och de sa det vi redan vet: att de fick en liten mängd telefoner som inte täckte förbokningarna och att de inte vet när kommer fler. Fan vad förbannad jag är nu!! hur kan det vara så att visa som komplett fick hur många telefoner som helst och mobil kungen fick bara 28?? ;/
Hej, Vi kommer att få in en leverans I dagarna, tyvärr kommer det ej räcka till din order då vi har många I kö. Obekräftat när vi kan få in nästa leverans. Vänliga hälsningar Mats Arvidsson Dustin home Sälj Tel: 08 553 44 900 Växel: 08 553 44 000 [email protected] EBOOOOOLA!
Fick precis ett väldigt efterlängtat samtal från SIBA i Borås, telefonen i mina drömmar kom 5 minuter efter att jag förbokat den över disk, kan hämtas ut imorgon! Fanns nog 1 eller 2 till om inte jag missuppfattade alltihop!
Kanske mitt sista inlägg i tråden.. Men för mig som bor i umeå och eventuellt andra tomtar som delar stad med mig har jag följande info.. Mediamarkt klockarbäcken har bekräftat att deras telefoner kommer in efter lunch, 10 på listan och han GARANTERAR att alla på listan får sina. Dom hade beställt en stor post, men när jag frågade om han kunde bekräfta antalet, så kunde han inte det.. men nu ligger jag på den listan, plats 10, Cyberphoto plats 20, katshing 66... Nu jävlar ska jag ha en imorgon annars blir jag scheeeiisssee arg!!! Klart att det inte blir mitt sista men.. känndes bra att skriva så bara..
Vilket datum beställde du? Jag vet inte vilken plats jag har i kön, men jag beställde min den 25/9 och har inte fått något mail eller uppdaterad orderstatus på Katshing.se.