När beställde du da? Jag ringde nyss och hon sa alla som han beställa innan det stod tillfälligt slut på tele2.se skulle få sina telefoner i första leveransen. Och att om man inte får sin ut skickad idag så får man det på onsdag eller torsdag ev fredag pga många att leverera
Förbannade satans jävla CDON-kuk! Jag snackade med asen igår och då snackade de om tidigast mitten av denna månad.
Det var en kille här i forumet som påstod att cdon skulle skicka ut någon gång i december och sånt. Så jag avbokade min där Min skulle varit skickad nu från cdon !!!
Hej jag beställde också från CDON 29/9 och skickade ett mail där de svarade: "Hej Marcus, Vi kan inte bekräfta något leverans saldo, men vi kommer ta in tillräckligt många för att möta efterfrågan på förhandsbokade och många därtill. Prel.release har inte satts än." Då borde ju min förhandsbokade också packas nu? Var ser du att den packas? På hemsidan står det ju fortfarande "kommande" och i min orderstatus kan jag inte se något alls. Står bara "återstående produkter att leverera" - HTC Desire HD. Ahhh blir galen snart
Var ska man beställa från förresten om jag avbokar min CDON-beställning nu? Trött på att inte veta något.
Gå till en butik imorgon ? elgiganten, media markt Phonehouse osv.. Dom ska släppas imorgon kanske efter lunch hos vissa ( Som Umeå te.x)
Va konstigt, hon lät tvärsäker på supporten i alla fall, men men, då kanske det finns lite hopp för mig att få den denna vecka ändå