Det jag OCH amiralii kommenterade om efter att du hade skrivit att du fått bekräftat leverans var att de meddelat OSS att den inte finns i laget och att de inte vet när den kommer. FiskMedMos fick samma information. Jag pastade in kundsupport-svar och amiralii sa vad deras kundsupport sa. Jag skrev också att jag inte visste hur mycket av det som kollegan sagt var sant, men att jag tyckte det var rimligare att tro det då alla fått olika besked. Faktum kvarstår också att CDON.com är enda av de större siterna (rätta mig om jag har fel) som fortfarande har "kommande leverans". Tror du att ens 1/10 hade varit benägna att avboka, TROTS vad min kollega sagt, om CDON.com inte hade gett ut olika besked, samt lagt ut preliminärt leveransdatum? Skyll inte skiten på mig. Dessutom ändrade jag min beställning till vanlig desire så jag skiter ärligt talat fullständigt i "köplatser".
Du behöver inte vänta på ditt sms. Ta bara kolli id:t och spring ner till ditt postombud och hämta ut den. Varför onödigt lidande Min är brun
Inte fått något :< tele2 sa att jag skulle få ett sms, och på sidan stod det att det skulle hamna i brevlådan.. lär visa sig.. tror inte jag får den idag dock, jag är en pessimist :<
Komplett? Varför inte lägga en order på Komplett.se? Just nu 22 st kvar av leveransen dom får prel. 16 november. Observera 22 st står för antalet KVAR att boka från den leveransen, dvs det kan vara 200 andra som redan reserverat en men dom är borträknade från leveransen som då tex är på 222 st. Lägg den som order och med kontant betalning vid hämtning på hämtbutik så är det bara att avbeställa den om du får den före från ngn annan.
Komplett. Komplett har preliminär leverans och det har hittils stämt till punkt och pricka vad det stått där, från dag 1 då jag bokade min har det stått 29 oktober och den 29 oktober packades den på komplett och jag hämtade den i sth hämtbutik på måndagen (eller eg syster hämtade och skickade till norrland då jag så lägligt åkte hit en vecka när den kom ) Såvitt jag kan se är det väl eg. bara komplett som haft koll.
Mm. Tycker att Cdon gjorde väldigt dåligt ifrån sig! När man ringer och frågar här och där med deras support eller kundtjänst dvs så säger alla ingen leverans ingen information. Sen så skickar dom den ut till vissa helt RANDom....
Vill bara säga att alla som beställde från tele2 är dom lyckligaste för alla ska få sina så som jag vet...
Maila dustin igår o fråga vilken köplats jag va på och jag va på plats 9! Så i morse när jag vakna så vare ändrat från "Restn. antal" till "Antal för lev." Hoppas jag får den innan fredag
Om du menar Katshing så snackade jag med dem på telefon för några minuter sedan. Det vet fortfarande inte när nästa leverans ska komma till dem. Jag har plats 48/153.
Har någon av er surrat med PhoneHouse idag angående när dem börjar leverera ut mobilerna till oss ? / Magnus
2 nov kl 23:43 Göteborg, Sorterad 2 nov kl 15:59 Göteborg, Sorterad 2 nov kl 15:59 Göteborg, Sorterad 2 nov kl 13:01 Posten, Elektronisk förhandsinformation mottagen Vafan händer igentligen! aaaargh blir snart förbannad.