Stackars dig isf, för jag får min imorgon kan fota den med ett fint webhallen kvitto brevid ikväll så får du se, dock har jag bara en crapig iphone 3g så fotot lär inte bli av bästa kvalite. Om du beställde den den 16/9 också så kommer du troligen få ett mail imorgon om att du kan hämta den. Vet inte vem du snacka med eller när du snacka med dom, dock så ringde jag idag både på morgonen kl 11.15 då sa de att de troligen får in den under dagen fast viste inte. Sedan ringde jag kl 15.50, dvs 10min innan kundtjänsten stängde och då sa de att de hade fått in en leverans till central lagret i sundbyberg och att den del som ska till sveavägen kommer skickas imorgon. Så sluta gråta som en bäbis nu, ring dom själv imorgon och se om du la din order tillräckligt tidigt för att få av den begränsade upplagan av telefoner de fick. Ps. Om du tänker logiskt så skulle det vara rätt bullshit att Webhallen som är en såpass stor butik i Sverige inte skulle få några DHD alls Inte ens HTC är så dumma.
Sjukt dålig stil av CDON att inte skicka ut telefonerna i den ordning som de beställdes! Jag beställde min den 19/9 och nu står det att mina varor packas..
Ingeting än så länge. Leverans från central lagret på fredag men vågar inte hoppas på att det kommer några. "Början på november är det senaste vi fått höra"
Nu verkar den finnas i lager på denna sida. http://www.larsbengtsson.se/produkter/193/0/4410 Om man är villig att betala 7000 för den så...
hade förbokat på 4 olika ställen, fick ingen mobil så snackade med Niclas på All-teknink, han fick in 30 st och igår då när jag snackade med han var det 24 som var bokade, bokade mig en då och snart är den på väg
Jag har bokat 6/10 och ligger på plats 46. De har levererat 130 mobiler och kommer att få "små leveranser" under veckorna som kommer.
Yay, nu har jag fått ett kollinummer av PhoneHouse. Otroligt.. hade inte förväntat mig detta idag och speciellt inte så pass snabbt efter att jag ringt dem. Nåja då är det vara vänta och se och kanske den dyker upp innan helgen. / Magnus