Sluta fresta mig, håller på och stretar emot mina inre demoner om suget åka dit och köpa mig en sen 13.00 tiden.
Fick ett svar från CDON idag: Svar på ärende Ärende referensnummer: 9F57787655 Svar från kundservice Hej xxxx Vi började leverera HTC Desire HD den 2 november. Vi kommer fortsättningsvis få små leveranser veckovis och räknar med nästa större sändning först i början på december. För tillfället vet vi ej hur många telefoner HTC kommer att leverera per sändning och kan därför inte lämna ett leveransdatum när just du får din telefon. Vi tycker självklart att detta är tråkigt och arbetar kontinuerligt med att få fram besked och leveranser från HTC. Tack för ditt tålamod.
Misstänker det också då man ser vilket pris dom säljer DHD för, samt varit in och tittat på hemsidan. Bättre att hålla sig till välkända åf.
Jag beställde min mobil i förrgår på dustinhome. Idag skickade jag ett mail och frågade vilken plats jag låg på, fick då detta svaret: Så jag antar att det tar ungefär en månad mer eller mindre att få telefonen. Det lär vara likadant på andra affärer osv om man köper så sent som nu?
Kolla runt i fysiska butiker Jag har bokat sedan länge men inget har kommit så jag gick till en Teknikmagasinet butik och köpte en
Ligger nu en DHD brevid mig och laddar, helt löjligt responsiv skärm och allt är bara underbart. Batteriet blir det riktiga testet men tror inte jag kommer bry mig så innerligt. Förbannat lycklig just nu. Stort tack till Ergoforcen som hjälpte mig något enormt .
Den som jag beställde den 2/11 på phonehouse.se har nu sorterats i stockholm enl. posten. Har den till 99,9% säkerhet imorgon
Äntligen fick jag den Ringde idag kl 15:00 till mediamarkt bäckebol i Göteborg och pratade med en tjej som sa att de hade fått mobilerna igor kväll kl 20:00. Hon sa att de hade fått bara 18 st och att de hade fortfarande 10 st (kl:15:00) när jag ringde, så jag gick direkt efter jobbet och fick en . Hon sa att de hade 6 st kvar sa gå nu eftersom de stänger kl 20 tror jag kanske ni hinner.
Över 10 kvar på mediamarkt i kungens kurva kl 1600. Ingen finns ute för att titta på. Dom har alla på lagret så man får fråga personalen... Hoppas att någon blir glad av det här...
Hämtade ut min DHD på Webhallen idag. Tack för en trevlig tid som "lurker i bakgrunden" i den här tråden.