Jag tycker att det är bekvämare att skrolla i sidled i appdrawern, ni EXTREMA anti-apple-boys kan få ont i tummen av att skrolla upp och ner bara för att det är en "KOPIA". Geez.
App drawern är mer ett lagrings ställe. Den som har android gör förmodligen mappar på sin hemskärm som jag har gjort. Fast jag har gjort det i LauncherPro med FolderOrganizer och sedan lagt dem i snabb menyn i nederkant
supertrader.co.uk är det en seriös sida? Har aldrig hört talas något om sidan tidigare och erbjudandet de hade lät ju onekligen intressant.
Tråden handlar enbart om HTC Desire HD. Diskussioner rörandes andra telefonmodeller platsar bättre i andra trådar/forum.
Jag har lagt en beställning där, dock aldrig tidigare, men om MoDaCo rekommenderar sidan så är det förmodligen inte vilken skit som helst. Dessutom finns det ingenting som tyder på att det skulle va nåt oseriöst enligt min åsikt, så jag e inte ett dugg orolig.
Låter bra, jag drog ett mail och fråga ifall de hade många personer i kö och hur det är med garantiärenden och så vidare Men låter lovande!
Sugen som fn på en... Blir nog att beställa genom ngn Svensk sida... Tips? Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Har ett vagt minne av att många som beställde sina hero från utlandet hade problem med svenska språket och tangenbord på sina telefoner, gäller det nu för tiden med tro?
Var i mailkontakt med de och de sa att om jag beställde nu med supertrader.co.uk så skulle jag hamna i deras första batch och få mobiltelefonen skickad den 6 oktober. Känns ju lite mystisk, Hur de kan få mobilen 6 dagar innan Sverige, eller brukar det vara så?
Ni som beställde från supertrader, Hur mycket betala ni allt som allt? Var ni tvungen att ha tillvalet om batteri i kryssat, eller ingår ett?
Kan med 99% säga att det ingår ett original-batteri till telefonen. De visar att människor köpt med ett extra batteri "Frequently Bought Together"..