Jag är en av dem, och efter mitt förra inlägg gick jag ut och kollade postlådan. Däri låg en avi ifrån Schenker, kan hämtas på mitt utlämningsställe idag efter 17.00 vilket jjag givetvis gör ikväll efter jobbet Jag reagerade också på att Telenor skrev i sitt mail att de skulle skicka ut E-meddelande om att telefonen var kommen, men, men...
Jippie!! Såg på Telenors hemsida att den fanns i lager, så jag testade att gå ner till affären, och jodå, det sista exemplaret i Göteborgsområdet är på väg till mig nu. Blir nog till att skita i disken ikväll också
Chattade med Katshing idag, de inget bekräftat datum då de kommer få in nästa leverans. Kan dock glädja mig med att jag har tredje plats i kön. Någon som fått ett annat svar från Katshing?
Pratade precis med telenors kundtjänst och frågade hur folk kunde få ut sina telefoner som beställt i denna veckan, när jag beställt i oktober. Fick till svar att vi har olika lager och våra är tyvärr slut fick in ett hundra tal som tog slut med en gång. Och nästa laddning kommer om ca tre veckor. Jävlar vad irriterad jag är nu kan jag säga.
Det var tydligen skillnad på kundtjänst lager och hemsidans lager, jag trodde ju i min enfald att det var samma sak men det var tydligen fel
Och du är på kundtjänstens lager? Det låter ju helt knäppt att de sköter det så? Vad är problemet med att sköta logistik mellan två (eller flera för den delen) lager? Hoppas att jag får den snart (beställde via hemsidan i onsdags) då det kliar i fingrarna...
Ja precis så ligger jag tyvärr där. Ja det tycker jag med, för när man lägger ordern så trycker dom ju bara på en knapp på datorn ändå. Och då skall det ju vara skit samma vilken hylla i lagret den ligger på, för det skulle ju inte förvåna mig om dom ligger i samma lokal allihop. Jag skall hålla tummarna för dig, och jag förstår att det kliar för det gör det i mina fingrar med.
Ja, och det hade knappast varit svårt för kundtjänst att skicka en order från ett annat lager inom samma företag, även om det handlar om två lager. Jag lider med dig. Personligen hade jag varit skitlack och givit dem en riktig avhyvling. Hoppas att HTC får upp farten på sina leveranser så folk får sina telefoner snart.
Ja jag var nog inte den trevligaste i telefonen, han skulle be dom på våningen ovanför att ringa mig och bryta förlängningen så jag kunde beställa via hemsidan i stället. Men då sa han ringer dom inte idag så ringer dom på måndag, och då är dom ju säkert slut där med. Får kolla vad det står på morgonen innan jag säger bu eller bä till dom. Nej det hade dom kunnat göra hur lät som helst tycker man ju. Ja dom tog sig nog lite för mycket vatten över huvudet när dom lanserade Hd och z och några veckor senare windows mobilerna, kunde ju nöjt sig med hd o z ett par månader i alla fall för att hinna med.
Nej sant, får hålla mig till den beställningen. Fast å andra sidan har jag tänkt så hela tiden, "knappast någon idé att avbeställa nu" den kommer säkert nästa vecka. Sju veckor senare har den fortfarande inte dykt upp, inte heller någon information om när den kan tänkas skickas till mig. Underbart bra service från deras håll.