Jag och en kamrat pratade med HTC:s support i fredags och de sa att det datum expansys.se uppger brukar stämma. Vi fick bägge två samma svar så jag hoppas att det stämmer.
Telefonvärlden är full av rykten andrahands uppgifter och spekulationer. Ingen blir gladare än jag om jag har fel och telefonen dyker upp till veckan, men trycket på Desire Z har varit betydligt mindre, vilket antagligen betyder att det är lättare att hålla det preliminära leveransdatumet. Stay cool
Ja, det datum du ser när du beställer nu är som sagt 15 November. Däremot är det många som har beställt och har fortfarande 13 Oktober som leveransdatum. Amazon har även sagt att leveransdatumet på ordern ändras automatiskt om det blir försenat, vilket pekar mer åt att det är runt den 15 November du kan få en Desire HD om du förhandsbokar just NU.
HAHA detta är precis som när vi desire ägare satt och väntande på att froyo skulle komma. Fast denna gången gäller det desire hd
Pratade med expansys som hade fått ett samtal från htc.. slutet på oktober skulle den komma. kanske vecka 43 då..
Det värsta är väl inte väntan utan all ovisshet. Att det ska vara så förbannat svårt för HTC att göra ett offentligt uttalande.
Jag blev uppringd av en försäljare från 3 som fick veta att jag ska köpa en Desire HD och då så han att även dem snart kommer att få in mobilen, enligt honom i början av november.