Jag vill inte på något vis ta CDON i försvar, men det verkar ju genomgående som om försäljarna inte vet när de får sina leveranser. Detta beror ju på underleverantörer som inte ger klara besked. Att sen vissa butiker gissar leveransdatum kan man ju ha en åsikt om.
Hej Alla Jag hämtade ut min på telenorbutiken på Hans i Malmö dom hade fått in 3 st fast dom sa att dom inte skulle få in några förrän i december. Så om någon är sugen så kanske en finns kvar. Det var skönt för Android 2.2 var redan förinstallerad.
Det verkar ju lovande då jag fick detta mail från dom den 19. "Hej. Ännu har vi inte fått något leverans datum för när nästa leverans kan komma in till oss. Vi hoppas kunna uppdatera hemsidan med ett preliminärt leveransdatum inom kort. Jag ser att ni har kö plats 37 på eran bokning. Vi kommer kontakta er så fort den är leveransklar"
Känns som HTC gör samma tabbe som SE gjort ibland, inte kunnat leverera mot efterfrågan, hade nog tänkt mig en HTC HD men nu känns det snart passé faktiskt. Känns som man kan vänta och se vad dom andra släpper för nytt.
Det var en miss i datasystemet, Katshing har inga på lager. Synd. Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Dustin har ändrat status: Lagerstatus 1-2 dagar Så har de fått in så många att det har kunnat skicka ut alla beställningar och får några över? Hoppas att jag får min imorgon Edit: Nu har de ändrat igen till "Inte i lager" Undrar om de hade fått in enheter eller var det bara ett fel? Någon som fått bekräftelse?
Woohooo! Nu har jag fått avi:n från Telenor(beställde i onsdags). Nu jäklar ska det lekas efter två månaders väntan!
Jag låg på plats 91 i deras kö efter första leveransen i början av november men jag har inte fått någon information om leverans än så vet inte varför de hade satt leverans till 1-2 dagar på sidan, kan ha bara varit något fel eller så fick de någon information om leverans och antal men att det antalet redan blivit bokat. Får väl se i morgon eller på onsdag om det är någon ny information. Mailade till dem i torsdags senast och då hade de ingen info om när eller hur många de skulle få in men skrev att "förhoppningsvis bör vi ha mer information snart".
Dustin Nån som fått någon information om ifall det stämde att Dustin fått in en leverans? Jag vill ju ha min *!"¤"#¤%#¤%/¤% telefon nu!
Vafan jag har inte fått något kolli-nr ännu, och jag beställde vid 10 tiden på fredagen som du gjorde..
Fick min avi precis (frugan ringde ) hoppas jag hinner hämta den efter jobbet . Min väntan är äntligen över
Nope, pratade precis med de och de har varken fått in några telefoner eller vet när de får inga några alls fortfarande.