Tillverkningsproblem låter najs, får dem inte tag på några SLCD skärmar, för det var väl det dem skulle använda?
För den är ju högst trolig, eller inte! Hoppas den kommer snart, köper den av en lokal butik här i stan. Den ska komma in den 21/10
Alla butiker på prisjakt som har info om leverans verkar ha skrivit 21/10 så är nog det som gäller! stod ju 13/10 tidigare
Hmmm, jeg kom akkurat over en litt interressant forskjell ved å bestille Desire HD fra Expansys.se kontra Expansys.no. Bildet av DHD er det samme, mens på den norske siden står det at dette er "Dark Brown". hvilket får meg til å tro at det er "Dark Brown" gjelder. Altså ikke "Black". Er det noen som har samme opplevelse?
Borde inte htc gå ut med informationen att den blir försenad? Tänkte eftersom den igentligen skulle komma den här veckan. Folk som kanske inte sitter och mejlar och ringer olika butiker/leverantörer börjar väl kanske undra vad som hänt
Jag bara undrar hur kan tillverkningsproblem vara najs?, för om dom har problem med att få fram enheter i tillräklig mängd så innebär det i sämsta fall att det dröjer ännu längre innan folk får den, märkligt uttalande
Information om att den är försenad? Varför skulle dom, då den inte är försenad enligt dom ännu. HTC har uttalat sig om Oktober, och som ni själva vet så är vi inte i närheten av slutet ännu. Dessutom har dom även sagt "Major European Markets", vilket nödvändigtviss inte behöver innebära sverige då vi inte ses som en stor marknad. Det ni har fått är preliminära datum från ÅTERFÖRSÄLJARNA, som kan ändras närsomhelst. HTC har sagt Oktober, men aldrig när.
Det gör dom säkert, men däras problem skulle jag tro är att dom samtidigt håller på att släppa ett antal nya telefoner samtidigt, tex dom nya med windows som kommer och ska släppas snart också, vilket jag skulle jag tror gör att däras produktionslinor går för högtryck och kankse inte räcker till, men det är bara ett antagande från mej
Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, finns det ett ordspråk som säger, så det är bara att gilla läget
Dom får skynda sig!! min N95s bateri tid är rätt kort nu å börjar ge sig!! Ett samtal = ladda hade beräknat den 13e nu är det panik! varge dag telefonen överlever är ju ett pluss hehe.
DHD har tydligen inte SLCD utan amoled "Dear Daniel Jansson, Thank you for contacting HTC. The Desire HD has neither of the one you mention in your email the screen is amoled. To send a reply to this message or let me know I have successfully answered your question log in to our ContactUs site using your email address and your ticket number XXX. Sincerely, Adiam HTC" Här jag hittade det. https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=20690&page=4
Haha, samma här! Dessutom har svaraknappen slutat fungera och för att någon knapp ska fungera över huvud taget, måste jag hålla nere edit-knappen! N95 4-ever...not