Efterfrågan lär vara hög, så jag tänkte att det är dags att lägga in en beställning snart. Kan inte bestämma mig för vem jag ska beställa ifrån. Någon som har lite koll på hur stora partier de olika återförsäljarna tar in? Eller någon som bara kan bidra med lite erfarenhet hur det har sätt ut förut vid telefonlanseringar. Så vem tror ni jag ska beställa ifrån för att få min telefon så snabbt som möjligt. Webhallen, Dustin, Komplett, CDON?
Batteri lär som sagt ingå till 99.99% säkerhet. Totalpriset jag gav var 5700kr med den dagens växelkurs. Inte så farligt med alla tillbehör som ingick i MoDaCos erbjudande
Det lät ju som ett ett bra pris för allt, men har du någon aning om hur det blir med garantin? Har redan beställt från webhallenen, men det verkar ju najs att få alla tillbehör plus att man får den en vecka tidigare
County är som "län" här i Sverige, när jag beställer brukar jag skriva i "Kalmar län" under county eller "state" i vissa fall..
"If you order now you will get one from the first batch arriving 6th October." fick jag för 19h sen Så borde vara tämligen säkert att man får den i första batchen ändå ifall man beställde idag kan jag tycka.
Webhallen meddelade följande idag: Angående HTC Desire HD så är den senaste informationen vi har fått att den ska inkomma runt den 15:e oktober.
Känns ju lite oroväckande att http://www.superetrader.co.uk/ inte fungerar? ;s De kanske stängde igen nu när de tyckte att de hade fått ihop nog med pengar
Är lite orolig av ATT HTC'S VD gjorde ett utalande i förra veckan att HTC inte kommer att kunna möta efterfrågan på Desire HD . Men upptäckt att komplett. se har antal kvar att beställa av 1'a utskicket (13/10) utskrivet på hemsidan, så om bara HTC håller antalet dom lovat komplett är allt ok. Desiren beställde jag från webbhallen ,blev lovad att få den 3-4'a ggr i kundtjänsten men efter veckor av väntan gav jag upp och beslöt att behålla min Hero. Åhh låt det inte bli samma strul denna gång .Kanske bäst att beställa ett ex i alla affärer och ta den första och ångra resten
Ser lovande ut enligt kundtjänst är jag bland dom 10 första som bestält den = ganska säkert att jag får den med första leveransen