Ja det är inte alls omöjligt, jag läste om en kille här på forumet som hade fått en SE X8 dagarna innan den egentligen släpptes.
Jag avvaktar med hurrandet tills den dagen jag har mobilen i näven. Jobbigt om det efter ett glädjeskutt visar sig att vi ändå får vänta här uppe i kalla norden. :/
Jag som hade tänkt gått ut ikväll och ta ett par öl med polarna har ändrat mig, sitter nog på den här sidan och trycker på F5 hela kvällen
7 nya bilder dök upp på XDA, på sådana delar av telefonen folk hade bett honom ta bilder av...han e jäkligt duktig på att photoshoppa om han fixar dessa 13 bilder på en dryg timme och dessutom på request av folk..... Nu blir det inga fler uppdateringar på två timmar enligt XDA....
Verkar vara två personer som fått fatt i telefonen i Holland nu...den ena glömde ta bort klistermärket på batteriet och kunde inte ladda telefonen ;
Om man går in på vanliga Desire på HTC och kollar skärmen så står det faktiskt bara LCD på den också trots att vi alla vet att det är SLCD på den nu för tiden...