Nej den har inte kommit upp på hemsidan ännu. Men dom har bekräftat det på Facebook. Jag ringde alldelles nyss och det var inga problem att förbeställa den.
Ja. Han sa att han inte kunde se något om det, "så du får räkna med 4-5 veckor" vilket jag tar med en nypa salt.
Det verkar vara mer eller mindre standard att telefoner blir försenare nu för tiden. Ska skicka iväg ett mejl till cdon och höra om de fått reda på något nytt. Återkommer
Var på en av 3 butikerna precis och bokade upp mig på en DHD. Antar att du kan ringa också om du har abonemang.
Vet inte om någon sett denna... eller om den postats innan: http://www.telegraph.co.uk/technology/htc/8058748/HTC-no-delays-to-Desire-HD-and-Z.html
Har inte lagt någon beställning på min hd än, tänkte köpa i butik. Men överväger att beställa från expansys.se Någon som har köpt därifrån eller vet hur det funkar? Tippar på att det inte är ett svensk företag och undrar då hur det blir med garantierna och hur telefonen "funkar"..
Nu pallar jag inte längre utan bestämmer mig för att mobilen kommer i slutet av november och kommer den innan dess så blir jag positivt överraskad. /thread Sent from my HTC Hero using Tapatalk
Har köpt därifrån... grymt snabba leveranser... Aldrig behövt utnyttja deras service men dom har ju kontor i Stockholm och nummer dit... Vet att det var många som köpte Acer Liquiden där och det verkade inte vara några problem... //Nik