Telenor har den i sin butik. 269 med Surfa Bas. GRYMT BRA! Lev 1-3 veckor - och alla vet väl att tar det längre än utlovad leveranstid så bjuds det på första månaden(väl?). #Gilla http://butik.telenor.se/DefaultFullWidth.aspx?cId=TerminalView&catId=Terminal&pId=htc-desire-hd
Jeg ringte elkjøp i Norge (tilsvarende deres "elgiganten") og de sa hvertfall her at det var for dem som bestillte nå, så de vil fremdeles få inn telefonene til sitt sentrallager den 25/10 (hvor troverdig det er, er en annen sak...) og om man har bestillt på nett, så den ikke skal innom en butikk, vil den være hos deg neste uke - såfremt datoene er like i Norge og Sverige, hvilket de virker i stor grad å være edit: jeg ringte før jeg var på jobb, så i 4-tiden i ettermiddag
Ok ok. Vi får hoppas. Slängde även iväg ett mail till dom. Får se vad de säger. Man blir ju orolig hehe
Haha, urolig er ikke i nærheten av et sterkt nok ord. Jeg får snart infarkt - og jeg forteller meg selv at jeg IKKE skal innom den tråden her før jeg har fått telefonen min... Men hvor ender jeg hver kveld... ? Her.... Jeg blir GAL
+1 kan inte hålla fingrarna i styr.. köpte en Desire i hopp om att kunna dämpa kliandet men det fungerade i en vecka och nu sitter jag och dregglar över tanken av en Desire HD i handen
Man blir ju helt galen av att vänta!! Det som är bra är väll om de lovar att den ska komma den 5/11 eller 25/10 och så kommer den tidigare än beräknat då blir man ju bara glad då har man ställt in sig på de datum de sagt tidigare.. Bara en tanke jag hade..
Yeah men jag skulle inte våga sätta mig ner med så mycket awesomeness i byxfickan, detta är en innerficka-telefon anser jag
Jepp ja med.. har en ny vinnterjacka som är anpassad för DHD. Det har jag kollat =P Men tycker det förjävligt att det inte följer med ett fodral till den! Enkelt jäkla fodral betalar gärna en slant extra för att få med det i början. dom vill vell att man ska vara rädd om sin telefon?
Kallt? Kavaj är inte bara ett klädesplagg, det är en livsstil. Oavsett om det är snöstorm eller spöregn är det något man ska följa hårt! Nej men nu tycker jag den kan komma, min "lilla" 3,7" Milestone börjar kännas lite gammal och tråkig nu
Jag blir snart tokig av alla olika besked som kommer, jag har som tidigare nämnt bokat den på TPH, dom kommer med 100% säkerhet få in den bruna och de bud dom har nu är början av november tyvärr... så det innebär väl ca 2 veckors väntan till i bästa fall. BAH säger jag, hatar att vänta!