Har precis chattat med Katshing. De kan inte ge ett datum, men säger att det blir början av November nu
Atea säger fortfarande "Utleverans 20/10".... dvs i handen 21:e om inte posten strular... men men.. ropar inte hej än!
Det börjar luta mot att Amazon haft rätt hela tiden. När de presenterade datumet 15;e november för tre veckor sedan sågs de som dommedagsprofeter men datumet närmar sig faktiskt. Fattar inte grejen med att inte leverera ut telefonerna!
Saxat från Amazon.co.uk, kommentarsidan om DHD: "Just to let everyone know. (THIS IS IMPORTANT!!) I've just walked into Phones4U and bought the HTC Desire HD outright. Unlocked and unbranded. BLACK. They did not have it on display, I simply asked if they knew when it was due to arrive and the lady went and got it for me! The service was EXCELLENT. To top it all off, the phone only cost 449.95 instead of 469.99!!! Cheap, easy and I have it RIGHT NOW!!" "Just as an FYI. I recieved my unbranded Desire HD this morning. Amazon are sucking pretty hard with this." "Amazon UK = epic FAIL!!! My advice, go to Phones4U pronto! They have it in stock!!!" "Gummobile.com are adamant that they will be sending out the phone tomorrow and were surprised that Phones4U got the phone before them." " Just got mine from phones 4 you for £450. Awesome! Big thank you to everyone which pointed it out. Amazon messed up nicely." "I can confirm I got my DHD from Phones4U about 30 minutes ago. Just fired it up now. Came with 8GB Memory Stick, and not charged..Thanks to everyone who suggested Phones4U!!!" Endera så är det fullt av troll, eller så är den ute i UK med all säkerhet.
Haha nejdå har klarat mig från det hittils. Ja det är väl bara att hoppas på att den kommer. Men börjar dock tvivla på att det blir den här veckan eller ens den här månaden
Hehe okej, jag lever på hoppet från expansys, skickar dom luren på fredag så har jag den nästa vecka och är en glad person
" Just got mine from phones 4 you for £450. Awesome! "I can confirm I got my DHD from Phones4U about 30 minutes ago Endera så är det fullt av troll, eller så är den ute i UK med all säkerhet. My good Sthlm-London i morgon med Norwedgian 699- och 493- hem
Pratade precis med expansys, dom räknar med att ha den på fredag dock senast nästa vecka. Sen 24h frakt på det. Hoppet finns
Naturligtvis inte,inte för telefonen i alla fall .En roqfortburgare på kensington highstreet,serverad av en snygging på rolerblades ok ,nu talar vi om upplevelser.
Nåt som oroar mig är att återförsäljarna fortfarande inte fått något bekräftat datum, vad håller leverantören/HTC på med!?