jag har aldrig haft problem med 3, och då bor jag i en liten skit håla på knappt 2000invånare. dock fick jag byta simkort en gång då jag tappade signal helt slumpmässigt. men nu fungerar allt som det ska! inga problem alls med 3 i fem år tror det blir 1a veckan i november dock telefonen kommer?
Kommer inte telefonen den 22 så avbeställer jag telefonen för då orkar jag inte vänta, då köper jag nokia n8 istället
Var i kontakt med expansys idag och frågade, men enligt dom var det bara en gissning när den skulle komma. Det kunde lika gärna bli första veckan i nov.
OM jag bara kunde förstå vad HTC tycker sig vinna på denna tystnad.Även om jag försöker se helheten dvs oss här på forumet som en minoritet bland konsumenterna måste ändå allas upplevelse av HTC spela roll i längden. Jag kan inte förstå .hur jag än vrider fördelar och nackdelar varför man inte går ut med ett rakt svar när telefonen släpps,man måste ju ändå veta uppe på HTC's kontor precis hur det ligger till Kan det vara så enkelt att distansen mellan dom och oss konsumenter är för stort och dom skiter fulständigt i oss? Jag tror det är ett misstag i så fall av HTC,nu går det bra med fler kunder än dom har telefoner,men en dag kommer det finnas fler telefoner än kunder och då kommer ställen som Swedroid och dess medlemar att vara guld värt som oppionsbildare och vägledare om man har dom på sin sida
Finns en alldeles egen tråd om det som diskuteras här: https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=23216 Här pratar vi förbokningar och gnäller på lång leveranstid i allmänhet
Men du carez, jag måste erkänna en sak jag bokade faktiskt också en från expansy. Hoppas innerligt att dom får in den i veckan, men som sagt pratade jag ju med dom och det verkade mer vara en gissning
Till mig sa kvinnan att det fanns inget som antyder att den skall försenas då dom inte har samma leverantörer som swe
Nej hon sa till mig också att det inte hade samma leverantörer. Men att det kunde bli i veckan, nästa vecka eller första veckan i nov. Men det ville dom inte tro på sa hon, och skrattade
Inte för jag har med det att göra men hur gjorde du med betalningen? Jag valde bankbetalning och hon sa till mig att jag skulle betala när dom fick in den i lager men på min sida står det "inväntar betalning"
Betalar när ups knackar på dörren Tror det står så för att dem tekniskt väntar på pengar med det dras ju ej