Å andra sidan är ju IDG rätt duktiga på att snacka skit. Var ju massa påhitt från deras sida gällande förbokningar på iPhone 4 också.
Om detta stämmer måste väl butikerna börja kunna bekräfta när de får dem? Online och fysiska butiker...
"...nu har HTC själva meddelat att vanliga dödliga kommer kunna lägga vantarna på den så snart som den tredje november." Hittar ingen uttalande från HTC. Har de sagt datum bara just till IDG ?
Hehe nej att bara ha "HTC" känns inte som en säker källa i detta fallet med tanke på hur mycket det gått fram och tillbaka...skulle vara intressant att få det lite mer preciserat
läste idag i vårt intranät att DHD kommer "i början av November, små volymer". Telefonen är förbeställd i 8 olika butiker i hela landet, dock så ser jag här att både malmö, stockholms och göteborgs-butikerna (antar att de når ut till flest kunder) inte har några. Själva ligger vi på -1 st i lager och gissa vems den är
Har en kompis som jobbar på 2020, han skriver så här. "Kan tyvärr inte komma åt något datum det är obekräftat, återkommer ifall jag ser eller hör något. Vänliga hälsningar/Best regards"
Jo jag hörde precis det oxå. Släpper dom den på fredag, så har jag den längsta helgen i mitt liv framför mig, jobbar..
Hmm.... ska man avbeställa bokningen på Komplett då dom har den bruna? Samma sak med webhallen. Eller kan man komma till deras hämtbutik och kolla och skicka tillbaka om man inte vill ha den?
Jag ringde och pratade med 20:20 mobile som är företag som försörjer Expert butikerna med mobiltelefoner och enligt dem så kommer DHD tidigast i mitten av November. Shit...hur länge ska man verkligen vänta på den.
Shit! jag misstänkte det. Men det här då? : "HTC: Desire HD i butik 3 november HTC:s stora Android-mobil Desire HD ska börja säljas på den svenska marknaden den 3 november. " Källa