Vet ju inte vad du klassar som länge, men htc visade ju upp telefonen första gången den 15 sep. Så du har inte väntat med än drygt en månad. Och kommer mobilen i mitten av nov så har du väntat i två månader. Det anser inte jag vara så jätte länge
Är det nån som har bilder på den svarta och den bruna varianter av DHD? Färgen spelar inte så stor roll men om man skulle kunna välja den snyggaste varianten vore bra
Inte för att vara sådan men det har varit många olika preliminära bud från flera återförsäljare ett tag nu.
well well... För alla oss som beställt från SuperETrader.co.uk så fick jag nyss följande: The goods should be with us by Friday or early next week and as soon as they arrive the item will be shipped. Regards SuperEtrader
Första kvartalet 2014 då kommer alla mobiler ha nano teknik inbyggd vad det kommer nu innebära kan man bara gissa sig till, och även så kommer mobiler ha 3D skärmar, om 3 år så kommer ingen att komma ihåg att det fanns en HTC Desire HD, den nya kommer att kallas HTC SUPER DESIRE SUPER 3D HD 1024p...med batteri 1200 mAh fortfarande.
3d kommer nästa år till android http://www.careace.net/2010/09/24/g...ing-to-android-devices-by-the-middle-of-2011/
Ok, då kanske blir det 4d, man har en bild på en vacker kvinna och så vänder man på mobilen och ser hennes rygg
Skickade nyss ett mejl och frågade. Inget svar än dock.Vet att det är nån som redan skrivit att cdon sa att dom räknar med nästa vecka men jag vill bara kolla om dom svarar olika eller om dom har nå koll på när den ska komma
Enligt mobil.se så dyker telefonen upp den 3e November på hela den svenska marknaden. Vart dom har fått sin info ifrån vet jag dock inte.