Jag ringde idag för att bekräfta min order, då sa expansys efter en massa kollande här och där och räknande att om de får in telefoner imorgon så får de in 150st, samt att jag låg på plats under hundra så om de bara fick telefonerna imorgon skulle den gå iväg med ups direkt vilket lät väldigt trevligt.
Om min telefon inte går iväg imorgon fredag 22a så kommer jag att avboka telefonen där, för då kan jag likaväl ta en av mina beställningar på en telefon såld här i landet istället och mindre strul med allt samt få svenska osv.
Vet någon av er om expansys telefoner kommer vara likadana som de som kommer säljas av återförsäljare här i landet som tex elgiganten osv osv, om det kommer skilja något på dem som tex att expansys saknar svenska eller nåt ? köpte för inte så länge sen en telefon där, och när jag fick hem den var den inställde på franska och saknade svenska helt, det gör mig inget för jag kör alltid engelska men kan vara kul att den har den dagen man ger bort telefonen till föräldrar eller någon annan närstående.
Köpte mig en sgs 16gig för bara en månad sen, men redan innan jag skaffade den hade jag planer på att jag skulle absolut ha denna htc desire hd, skumt det kanske låter men så var det. Har dock blivit helförälskad i min sgs.. fasiken den bästa telefon jag haft och jag har haft en väldans massa telefoner av alla de slag. Denna sgs är i stort sett den perfekta telefonen tycker jag (efter lagfixen underbar), och då är jag ändå den mest krävande person som finns när det gäller mina tekniska leksaker
Även om jag är helsåld på min sgs så vill jag istället ha htc desire hd'n trotts sitt lite udda batteri och skärm som man inte riktigt vet vad det är, men på något sätt lockar htc'n mer

Sånt är livet, man vill hela tiden ha nya leksaker

Click to expand...