Hehe helt klart, får se hur lång extra tid det tar för mig att få hem den, hon snacka om 24a timmar..
När jag frågade så sa hon brun, men det kan skifta.. Stod förut på sidan brun oxå men eftersom dom inte fått in enheterna vet dom inte själv
Är inte den bruna så gott som svart? Alla bilder och videor jag har kollat på så har jag aldrig sett någonting som liknar brunt.
En polare hörde med en kille som jobbar på HTC och han sa mitten av november. Var även förbi en tele2 butik idag och killen kollade deras system på inväntade leveranser och sånt men den fanns inte ens med där :S Han trodde dock början av november men hade ju inte ens fått något datum.
Ingen i sverige har något datum, vissa företag skriver datum för att ragga kunder och vissa säger inget för att slippa "hitta på"
Snackade med TM i Liljeholmen, Stockholm. Där sa killen att HTC Desire HD kommer i slutet av November
haha det känns som om folk bara slänger ur sig ett datum för att dom inte har en aning om när den ska komma
När Legenden släpptes i våras blev det en ganska enad front tillslut i alla butiker, om när den skulle släppas. Traskade ner till Net-on-Net och införskaffade den på releasedagen sen. Nemas problemas!
http://techpump101.blogspot.com/2010/10/vodafone-uk-is-now-selling-htc-desire.html Nu finns den officiellt att köpa
Hur kommer det sig att vissa har sån tur? 20/09/2010 PayPal Pending 21/09/2010 Preorder edit: kom fram till att min InvisibleSHIELD kanske fördröjer skickningen? Skickar ett mail och kollar med dom, ifall det stämmer avbeställer jag SHIELDen.
haha yes, behövde tydligen sova ett tag. Att gå upp vid halv fem varje vardagsmorgon tar på krafterna