Fråga: Föremål som upptäckts?

Diskussion i 'iPhone 13-serien (2021)' startad av Fusion, 1 aug 2022.

  1. Fusion

    Fusion Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 apr 2015
    Inlägg:
    441
    Mottagna gillanden:
    196
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    iPhone 11 Pro Max

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    iPhone 11 Pro Max
    Hej alla!
    Har en fråga, har en iPhone 13 Pro Max och dom två senaste dagarna har min iPhone blivit triggad av min kompis AirPods Pro av nån anledning. Första hände för två dagar sen då min kompis hade kommit hem från Grekland, vi umgicks och så sen senare på kvällen åkte vi och mötte upp hans tjej, sen när vi var hemma så fick jag en notis "Föremål som upptäckts hos dig" kollade genast men då visade det sig att det var kompisen AirPods då jag kunde se att rörelsemunstret stämde överräns med vart vi har varit osv.

    Samma hände igår igen umgicks med han hela dagen igår och plingade till igen om samma sak i hitta appen, rörelsemunstret stämde igen överräns med där vi har varit. Och hans AirPods Pro har aldrig varit kopplade till min mobil överhuvudtaget eller vise versa. Detta har aldrig hänt förut först nu dessa två dagar. Är det nåt jag kan göra så min iPhone inte triggas av hans AirPods. Hans AirPods har legat i hans fodral under tiden vi umgicks, och han har inte heller markerat dom som borttappade.[​IMG] [​IMG] [​IMG]
     
  2. Buzz

    Buzz Android Apprentice Medlem

    Blev medlem:
    14 maj 2010
    Inlägg:
    4 681
    Mottagna gillanden:
    2 034

    MINA ENHETER

    Antar att det är skydd mot stalking på samma sätt som för AirTags?
     
    Kristy gillar detta.
  3. Fusion

    Fusion Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 apr 2015
    Inlägg:
    441
    Mottagna gillanden:
    196
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    iPhone 11 Pro Max

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    iPhone 11 Pro Max
    Hej igen ursäkta för sent svar. Problemet fortsätter ändå att min kompis AirPods Pro alertar min mobil, och nu senast igår fick jag samma meddelande och min andra kompis med en iPhone 11 Pro Max fick samma sak av kompisen AirPods Pro. Och igen varken hans eller min mobil har varit ansluten till hans AirPods Pro.
     
  4. Hatsune Miku

    Hatsune Miku Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 mar 2016
    Inlägg:
    756
    Mottagna gillanden:
    725

    MINA ENHETER

    Kristy gillar detta.