Äntligen packas min också ! Står beräknad leverans på måndag, men har jag tur kan det ju bli imorgon . Visst visst, det ska bli gott väder och då ska man inte sitta inne och uggla med en telefon. Men man måste ju ta reda på vad skärmen går för i direkt solljus ju
Var har du köpt din och vilken färg? Jag blir skogstokig av att vänta och inte vet när jag får min Pink från Comviq!
jag beställde en twilight från telia den 6/4. hade kunnat försona mig med att få vänta i och med att jag tog den färgen och beställde förhållandevis sent - men blev nipprig när de bara flyttade fram leveransdatum en dag i taget hela tiden .
Fick sms från Halebop för ca 30 min sedan att min P20 pro Twilight var lämnad till posten. Nu hoppas jag bara att den har en bra panel.
Drygt när man vet att ens paket har kommit till ombudet (och man dessutom är där i ett annat ärende) men dom har tre timmar till på sig att sortera innan man kan få ut det
När beställde du? Väntar också på min twilight som jag beställde 1/4 men jag får inget svar från dem när min kommer.
Ladda ner postnord appen och lägg till din mail och telefonnummer så dyker det upp där när det är skickat.
Det är också bra att lägga in e-posten/verifiera e-posten har jag märkt, då en del företag endast anger den.
Har lagt till både nr och mail i Postnord appen och det fungerar kanonbra. Vissa företag verkar använda malen och andra mobilnr