Förlängning abonnemang, vilken mobil?

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av Inkognito, 10 jul 2012.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Inkognito

    Inkognito Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 jun 2011
    Inlägg:
    102
    Mottagna gillanden:
    12

    MINA ENHETER

    Hej!

    Det börjar bli dags att förlänga mitt abonnemang och då funderade jag på att välja till en mobil när jag ändå är igång. I dagsläget har jag en Galaxy S som jag haft ungefär ett år, jag gillar den men den är inte sådär rapp som jag vill att den ska vara.

    Till själva problemet: vad ska jag välja för mobil?
    Detta är lite av en kostnadsfråga också, då jag är student. Är Galaxy Note värd att köpa i dagsläget? Note II ligger runt hörnet men anledningen till att första Note är intressant är att den är relativt billig jämfört med nylanserade mobiler (typ Galaxy S3). Är det värt ungefär 600-1000 kr extra för Galaxy S3 alternativt en Note II när den kommer?

    Hjälp mig i mina funderingar!
     
  2. John-Erik

    John-Erik Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 mar 2012
    Inlägg:
    787
    Mottagna gillanden:
    78
    Telefon:
    Samsung galaxy S9

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Samsung galaxy S9
    Du kan kanske fundera på begagnad telefon som inte behöver vara så gammal. Köra på studentabonnemang. Det kan bli billigare i längden ;)

    Skickat från min GT-I9210 via Tapatalk 2
     
  3. Inkognito

    Inkognito Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 jun 2011
    Inlägg:
    102
    Mottagna gillanden:
    12

    MINA ENHETER

    Jo, det hade ju blivit en lägre månadskostnad. Men grejen är ju att du kan teckna abonnemang och samtidigt få en ny mobil för en liten summa extra per månad, samtidigt som man betalar en del av mobilen kontant. Det anser jag vara den bästa lösningen.
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.