Hej! chattisar,
jag har precis börjat stryketräning på ett gym i stan
och börjar fundera på om det kanske är för sent för mig att börja styrketräna seriöst.
mina specs:
182cm
133kg
35 år
jag är gammal boxare och gammal blandad fighting som ex. kickboxning shootfighting lite MMA dock inte på seriös nivå.
jag har lätt för att bygga tillbaka kroppen med muskler Dock så är mitt problem åldern och kan tillägga att jag har noll kondis så jogga/springa kommer inte att hända, har även astma.
jag ser stor och kraftig ut på gymmen men under linnet jag har på mig så hänger ju magen som en deg rakt ner mot jyvelerna...
så min fråga är att , Går det träna sig i form vid 35 års ålder samt kommer jag kunna bli av med magdegen som hänger över jyvelerna?
hoppas på seriösa tips och även att jag önskar mer info angående min ålder.
e jag helt för gammal för att bli av med magen?
gärna tips på magövningar för att bli av med den hängande bilring som plågar mig
hoppas på massor med tips och kanske finns det någon här i min ålder som tränar och kanske har lyckats med att se frisk och vältränad ut
och kanske hade liknande problem som mig med just bilringen som hänger och hur ni gjort för att få bort det.
Hoppas verkligen på tips och råd och även lite info som ex. inte äta efter kl 18 osv.
hälsningar en 35 åring som önskar komma iform

Click to expand...