försöker hitta en app! och en fråga om market :)

Diskussion i 'Applikationer' startad av Samsung Galaxy, 25 jun 2011.

1. Samsung Galaxy

Samsung Galaxy Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    13

MINA ENHETER

Jag försöker hitta ska vara exakt som htc sense clock vet nån hur jag kan hitta det? alltså både utseendet och att den typ "flippar" efter varje minut och timme på klockan:) en annan fråga kan man inte köpa apps från market med andra betalningsmedel för just nu har jag inte ett bankkort...?

2. dannejanne

dannejanne Testpilot: Huawei P40 Medlem

Mottagna gillanden:
    9 239
    Telefon:
    24 Ultra, 14 Ultra

MINA ENHETER

Telefon:
    24 Ultra, 14 Ultra
    Prova "beautiful widgets" eller "go weather". De båda har nog klockar som ser ut typ exakt som htc's. Dock så lär du inte hitta någon med animationen som originalet har.

Angående market det vete fan, tror man måste koppla kort.

3. Samsung Galaxy

Mottagna gillanden:
    13

MINA ENHETER

men jag försöker hitta en som är free för kan inte köpa betalda apps innan jag hittat ett annat betalningssätt än bankkort... ( beautiful widget ) Men vad jag vet så har ingen av de här klockorna exakt som htc sense att de flippar när man låser upp mobilen eller efter att ändrat på minut eller timme "visaren"

4. jedi

jedi Professional Droid Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    533

MINA ENHETER

I nuläget finns det tyvärr inte några andra betalningssätt, så vill du köpa appar så måste du konfigurera ditt Google Checkout-konto (ange kortnummer, personuppgifter m.m.).

Animating Flip Clock Widget har flippandet som du efterfrågar. Utseendemässigt skiljer den sig dock en del från HTC:s egna.

Kollade du på Go Weather? Eller, rättare sagt, Go Weather plus Go Weather Widget Skin HTC?

5. Samsung Galaxy

Mottagna gillanden:
    13

MINA ENHETER

Men finns det ingen typ code eller nåt som man kan köpa på pressbyrån elelr något liknande och köpa med det .. eller paypal ? jag vill ha en som liknar htc sense ganska mkt men animating flip clock widget är långt ifrån den ..:P och jaaa jag har testat go weather fast den har ingen flippar inte :(

6. jedi

Mottagna gillanden:
    533

MINA ENHETER

Inte i nuläget, tyvärr.

Om det är just Beautiful Widgets du vill ha verkar det vara fullt möjligt att betala med PayPal (länk).

Beautiful Widgets » LevelUp Studio

7. Samsung Galaxy

Mottagna gillanden:
    13

MINA ENHETER

men den har ju inte en såndär htc sense klocka eller? :/

8. jedi

Mottagna gillanden:
    533

MINA ENHETER

Jadu. Du har över 690 olika teman att välja mellan, och en hel del av dem är väldigt snarlika HTC:s egna. Men huruvida de "flippar" eller inte lämnar jag osagt. (Finns även ett tilläggspaket för Beautiful Widgets på Market för väderanimationer, likt HTC:s.)

9. Samsung Galaxy

Mottagna gillanden:
    13

MINA ENHETER

det jag mest fokuserar på är det flippande saken :P annars kan jag bara använda mig av fancy widget för den är kopia av htc förutom att den inte innehåller en såndan flippande sak ...:/

10. Buzz

Buzz Android Apprentice Medlem

Mottagna gillanden:
    2 228

MINA ENHETER

Eventuellt går det att använda ett kort från Visa Gavekort - SpendOn som finns på pressbyrån/7-11. Jag har inte provat själv så jag vet inte säkert och det innebär lite extra avgifter.

11. Samsung Galaxy

Mottagna gillanden:
    13

MINA ENHETER

Tack så mkt för ditt svar har köpt nu ett sånt kort och den funkar bra kostade bara 39kr mer :) men tyvärr så har inte beatiful widget såndan flipp klock lite synd ... :/