Gick från S4 till S6 och man kan verkligen snacka kvalitetskänsla jft S4an , som helt plötsligt känns som en plastig 1000 kronors mobil.
Så , hur länge dröjer det innan det kommer skal med integrerad läsare för Micro SD kopplade via USB porten som OTG ? Betala tusen extra för lite minne, nej tack, det får lösas på annat sätt och jag hoppas på nåt bra skal med OTG minne.
Positivt överraskad av batteritiden med tanke på skärmens upplösning.
Lite meck med Lollipop menyerna när man är van vid S4an, men det löser sig väl snart.
Ovant med hörlursuttaget nedtill, men det är nog bättre i längden. Vilka skitlurar som de skickar med och varför envisas de med att skicka vita till en svart lur, var samma med S4an.
Har försökt få Smart Lock att funka med Bluetooth, men det vill inte funka som betrodd enhet som jag kopplar mot. Varför kan de inte lösa detta med Wifi som betrodd plats ???
Tummen upp för S6 , trots lite småstrul så här i början, men tummen ner för saknad plats för Micro SD kort.
Tycker mobilen blir varm vid laddning (trådlös) , har inte provat via kabel, men blir det så varmt varje gång undrar jag hur länge batteriet pallar. Fler som tycker mobilen blir varm vid laddning?
Last edited: 17 april 2015