@night77
1. Samtalskvalite?
Upplever absolut god samtalskvalité när jag pratat i telefonen. Har även kollat med de personerna jag samtalat och de har bekräftat att de hört mig bra utan något brus.
2. Musik avlyssning via 3.5mm kontakten och även med Bluetooth.
Har endast lyssnat på musik via Bluetooth med mina Devoniq Shock 2 hörlurar och det har fungerat klockrent.
3. Vid samtal, hur upplever folk din röst? Inga konstigheter? Med Exynos som jag har, vissa klagade ibland på att min röst låter för lågt.
Svarade på liknande på fråga 1. men skriver det här också
Har även kollat med de personerna jag samtalat och de har bekräftat att de hört mig bra utan något brus.
4. Skärmen (inga problem med rose/blue tint)?
Har inte uppmärksammat något av det. Testat olika bagrundsbilder för att få fram defekter som rose/blue ting samt vinklat den i olika vinklar utan att sett något.
5. Upplever du skillnad i laddningstiden med Snapdragon jämfört med Exynosen?
Har inte hunnit gjort jämförelsen ännu, siktar på att göra det under morgondagen
6. Blir Snapdragon lika varm som Exynos vid hårdare användning eller vid laddning? Läste nånstans att Snapdragon ska vara svalare men du har båda telefonerna så du kan säkert jämföra.
Återkommer med svar under morgondagen, ska ha det i åtanke när jag laddar båda telefonerna.
7. Upplever du nån skillnad med telefonens material mellan Exynos vs Snapdragon? Eller det är exakt samma?
Det är exakt samma på material och kvalité.
8. Har du provat ansluta din lur till SmartSwitch i datorn och letat efter mjukvaruuppdatering?
Jepp jag har testat via SmartSwitch men inte fått fram någon mjukvaruuppdatering.
Tack på förhand.
Click to expand...