Testade FM på tjejens iPhone. Hoppas verkligen att porten till Android blir betydligt bättre för iCrapversionen var verkligen usel! Lirat FM i många många år och kommer aldrig betala 80kr för en sådan usel port! *Tapa tapa talk..*
Hehe jo "testar" dom flesta appar innan jag gör ett köp. Finns ju tyvärr för mycket skräp. Men men hoppas på en bättre port till Android iaf *Tapa tapa talk..*
Pga storleken på det hela. Otroligt begränsat jämfört med versionen till PC. Testa så märker du. Hade hoppats på mer och hoppas på mer till utgåvan för Android. *Tapa tapa talk..*
Verkar bli samma sak till Android, begränsad till 480x800 pixlar, tyvärr. Riktig tråkigt då de ej kommer funka på surfplattor och mobiltelefoner med högre upplösning(läs Droid RAZR, Sensation, Gnex, HTC One X osv) de sa att man kommer kanske i framtiden lägga till fler upplösningar. Det står mer om det på deras forum om ni är intresserade.
Hörde att spelet ska komma den 11/4 till Android. Nu är det 11/4 och har inte sett skymten av det. Vill ha något roligt att göra på jobbet när jag inte har något att göra
Citat från FMH:s officiella representant skrivet kl 15:34 idag: We're estimating it will be live at about 6:30pm (BST), but it's impossible to say the exact time, so don't shout at us if it's not perfect. It's all on target to be there today though Gissar på att det betyder kl 19:30 för Sverige men är inte säker....
Spelet finns redan på market... https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sigames.fmhi *Tapa tapa talk..*
Ni som har mobiler med högupplöst upplösning så avråder jag er starkt ifrån att köpa spelet. T.ex Gnex, RAZR, HTC One X, Sensation m.m då det är en jävla stor rutan ungefär 1/3 av spelet är svart. Det är inte alls snyggt och jag hoppas de fixar det snabbt som attan.
Herrejösses vilket härligt spel! Jag har varit beroende ända sedan 97/98 och tänker fortsätta lira på alla möjliga olämpliga ställen, kyrkan, fyrvägskorsningar, jobbet, tills tjejen slänger ut mig... Skickat från min HTC One X via Tapatalk
Även jag började lira CM-spelen under mitten av 90-talet och det här ger en härlig nostaligkänsla. Jag ser enkelheten i Handheld som en fördel kontra det mer komplexa FM12 till PC:n. Det finns en liten irriterrande miss och det är att spelet stänger ner sig när det ringer. Nåja, det är inte så farligt av två anledningar a) vem ringer nuförtiden? b) autosparfunktionen gör att man aldrig förlorar något. Kan rekommendera det här till alla.
spelar väl inge roll att den stänger ner sig? bara att dra igång den igen så är man där man va när det ringde.