Fortfarande instabilt batteri?

Diskussion i 'Galaxy S4 Mini' startad av Skuggvarg, 21 nov 2014.

  1. Skuggvarg

    Skuggvarg Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 apr 2011
    Inlägg:
    474
    Mottagna gillanden:
    96

    MINA ENHETER

    Jag köpte en S4 Mini när den precis släppts men blev gruvligt besviken och sålde den omgående, bland annat pga att batteriet var helt opålitligt och störtdök från 20-25% till 0 på ingen tid alls.

    Ca 17 månader har gått sedan dess och jag har fortfarande inte hittat någon mobil jag gillar och behöver nu fixa en ny mobil så jag funderar allvarligt på att köpa en begagnad S4 Mini bara för att den ändå uppfyller flera av mina önskemål, så min fråga till er är om batterimätaren nu är mer pålitlig än förut? Har "Sucksung" fixat detta problem i någon uppdatering?

    Jag upplevde också tidigare att ljudet var extremt lågt i vissa appar men detta ska nu tydligen vara åtgärdat?
     
  2. natal

    natal Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 sept 2011
    Inlägg:
    255
    Mottagna gillanden:
    79
    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    iPhone 14 Pro

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    iPhone 14 Pro
    Skickade in sambons på reklamation pga batteriet drogs ur från 80% till 5% på natten med all data och sync off, dom lagade den och efter det inga problem.

    Köper du en ny så är den säkert fixad men begagnad så får du höra med säljaren om den är fixad eller har det problemet. Tyckte jag såg att S4 mini såldes för 1490:- på rean så köp en ny om den finns kvar för det priset.
     
    Last edited: 1 jan 2015
  3. Skuggvarg

    Skuggvarg Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 apr 2011
    Inlägg:
    474
    Mottagna gillanden:
    96

    MINA ENHETER

    Jo, jag köpte den redan på Black Friday när Phone House sålde den för 1490. Sitter bara och suger på karamellen och klurar på om det kan finnas någon annan mobil som kan erbjuda bättre prestanda för pengarna men det är svårt att hitta bra specs i litet format.
     
  4. natal

    natal Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 sept 2011
    Inlägg:
    255
    Mottagna gillanden:
    79
    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    iPhone 14 Pro

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    iPhone 14 Pro
    Den första moto G med LTE 4.5" har bättre flyt och känns rappare, dock så är kameran inte den bästa.
    Kan du leva med en halvbra kamera så skulle jag säga köp en Moto G om den finns kvar, alt beg.