Ja den är så jävla bra! Det är ovant att ha en användbar zoom i telefonen så det kommer nog ta ett tag innan man "kommer in i det"
Ser ut lite som att det är taget under kalla kriget i forna öststaterna. Får fortsätta på temat "Chernobyl" med nedanstående bild.
Tog ett par till idag.... inget märkvärdigt Hur tycker ni "natt" bilden ser ut? Tycker den var lite suddig...(Är inte något fotoproffs försöker lära mig kameran) Är det så att de sparas i sämre kvalitet kanske i min telefon? att jag inte ställt in rätt lagring....
Okey här kommer "lite" bilder. Varnig för en hel del! Till att börja med så fotograferade jag med båda satt i autoläge och lät kamerorna göra sitt eget. Varvid ibland kickar HDR in på den ena och den andra inte och vice versa. Sen vid ett lite senare tillfälle när det blir mörkare så sätter jag båda i manuellt läge och har identiska inställningar hela tiden. Markerar med text när detta infaller. Så varsågoda och jämför de två och full storlek är tillgänglig för alla foton. P20 Pro fotot är alltid det första följt av det från V10. Naturligtvis kan man få annorlunda resultat om man aktivt arbetar med båda kamerorna och dess inställningar när de var satta i auto men just nu testade jag deras förmåga i auto. Spoiler Bli medlem eller logga in för att visa innehållet!
Nu är alla resterande bilder tagna i manuellt läge med identiska inställningar. Spoiler Bli medlem eller logga in för att visa innehållet!