1. På min homescreen har jag standard genvägarna längst ner, vet inte vad dom kallas. Dom har jag bytt ikoner på men dom blev väldigt små, hur använder jag Desktop VisualizeR för att förstora dom?
2. Går tydligen inte med min launcher, har bara LauncherPro och inte plus versionen, tyvär kan jag inte köpa just den applikationen på grund av "Betalning nekad".
3. Jag testade det där, det resulterade i att widgets blev ännu mindre när jag satt in fler rader och kolummer.
Off-Topic:
Just nu kan jag inte köpa en enda app, om jag går in på market och ska köpa en app, klickar jag först på tex "Köp 22.13kr" sen "ok" sen väljer jag betalningsätt och till sist klickar jag på "köp" längst ner men inget händer då, kan klicka hur många gånger som helst utan respons.
Går jag däremot in på Android market via datorn så kommer jag till popup-rutan "Granska artikeln innan du köper den" men när jag sedan klickar på den blåa knappen "slutför köpet" tänker den lite medans det står "bearbetar" och knappen kommer sedan tillbaka och det går att klicka igen och igen och igen utan resultat...
Det fungerade däremot igår att köpa appar via mitt e-kort från swedbank (förutom LauncherPro plus)
Click to expand...