1. Dubbelsurf – äntligen tillbaka! Få 14 GB istället för 7 GB för bara 145kr/mån!. Inte i 3 mån, inte i 6 mån, utan exakt så länge du behåller ditt abonnemang. Se alla erbjudanden på fello.se
    Stäng notis
  2. Stäng notis
  3. Unpacked-nyheter: Fold 4 | Flip 4 | Watch 5 | Buds Pro 2
    Stäng notis
  4. Registrera ett konto och bli del av Sveriges förmodligen trevligaste och mest hjälpsamma community.
    Stäng notis
  5. Stäng notis
  6. Stäng notis
  7. Stäng notis
  8. Stäng notis
  9. Stäng notis

[Fråga] Hur få headsetknappen att starta/stänga av ljudspelare?

Diskussion i 'Galaxy S2 - Allmänt' startad av jasifil, 15 jun 2011.

1. jasifil

jasifil Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    76
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Note 20 Ultra

MINA ENHETER

Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Note 20 Ultra
    Hur gör man för att få svarsknappen på headsetet att starta resp. stänga av t.ex. Akimbo Audiobook player eller MortPlayer Audiobook?? I själva appen har jag ställt in så att just detta ska hända och stock musikspelaren har ingen inställning för detta så den går inte att stänga av. Är skärmen tänd så fungerar det i MortPlayer men så fort skärmen är släckt så funkar det bara att stoppa boken med svarsknappen men inte att starta den igen. Jag har svårt att se någon nytta med att dessa inställningar finns i en app om det inte funkar när telefonen t.ex. ligger i en ficka. Måste man ändå ta upp telefonen och tända skärmen för att headsetknappen ska funka så kan man ju lika gärna köra med vanliga hörlurar. Gör jag fel tro eller ska det vara på detta sättet? :)