Fråga: är gummiflärpen för hörlurskontakten jobbig när man har hörlurar i, dvs är den i vägen, riskerar att slitas av etc. -tex när man har telefonen i fickan eller i andra situationer?
Har inte upplevt det så allafall. Känns som att den sitter fast i telefonen riktigt bra. Sent from tapatalk
Fråga om hur man sätter på/av mobilt nätverk? Hej, Har precis bytt från HTC WF till Motorola Defy. I HTC kunde man sätta på/stänga av mobilt nätverk(APN) genom att hålla inne på/av knappen. Men hur gör man på Motorola Defy?? Har letat i flera timmar. Hoppas att någon har ett bra svar
Klart att man kan lägga upp en widget, men jag trodde att det skulle finnas något liknande som på HTC:n.
Jag upplever inte alls att den är i vägen. Tror inte den slits sönder heller. Känns rätt gedigen. Och ligger rätt bra ann mot hörlurskontakten Sent from my Motorola Xoom using Tapatalk
Nää, det finns inget sånt vad jag vet. År det så på alla HTC med Sense? Låter smidigt rent spontant. Kan va mer vanesak dock, har inte direkt saknat det :-)
Samma här. Kan man ta bort vissa ikoner/appar i huvudmenyn? Finns en hel del som man inte använder pga att de ligger någon annanstans (t. ex google maps, sms, browser, kalender, google search, wimp mm).
Om du installerar en annan home launcher,tex Launcher Pro. Där kan man dölja program man inte vill ha eller vill se.
Hej! Nybliven ägare till defy samt tillen android lur ihuvudtaget,några snabba frågor kan man se vilka program som är igång och kör i bakgrunden på ett bra sätt? jag spelar angrybirds, det har hänt vid ett par tillfällen att spelet laggar, zommar in och ut vid beröring av skärm, men återställs om man startar om spelet, känner nån igen det?
Jag tror det är en bugg i Angry Birds. Funktionen att beröra skärmen två gånger i snabb följd för att zooma är väl ny och verkar inte fungera tillfredsställande.
ok tack, vet du också hur jag kan se vilka appar som kör i bakgrunden? är det vanligt att roota telefonen samt att överklocka den, jag upplever den inte som slö nu men ändå
Om du installerar en Task Manager, t.ex. Super Manager så kan du se vad som körs. Jag har rootat för att kunna köra bl.a. DroidWall och ClockSync. Jag har provat att överklocka men den krashade för mig.
ok, bör man installera typ super manager? en annan fråga, tycke att bilderna från kameran blir lite gulaktiga, är det nått man kommer undan ifall man kör typ vignette?
Vilken ljuskälla använde du? Om du tar i glödljusbelysning så förstår jag att bilderna blir gulaktiga, men utomhus väder blir iaf mina bilder bra. Super manager är oftast inte nödvändig, de viktigaste funktionerna finns under applikationer i inställningar i Defy tycker jag.
Jo det är inomhus, ute har det blivit bra...jag sneglade på N8 innan jag köpte defy så jag kanske har för högt ställda krav på kameran från början...