Har en liten fråga om ljudkvaliten i denna lur och då menar jag vid spotify och mp3 lyssnande. Är det någon bra ljudkvalite? Är maxljudvolymen hög?
Jag tycker det är bra ljud i luren. Maxljudvolymen har jag ingen åsikt om. Det finns en enkel Equalizer i luren så man kan ändra på ljudbilden.
Okej va bra! Det jag menade med maxljudvolymen är ljudnivån ut ur 3.5mm uttaget. Hade en Huawei tidigare där det var låg ljudnivå ut, det resulterade i att när man kopplade ihop den med en stereo så gick det inte spela så högt.
Det är inga problem med defy. Jag kör ofta via 3,5 mm uttaget och det blir skitbra. Sent from tapatalk
Kan man föra över kalenderinnehåll från Desire till Defy? Har fått över mina kontakter mm, men inte just detta. (Använder Gemini ifall det spelar någon roll.)
funderar och köpa en ny defy kör Motorola defy med samma headset standard som iphone/htc? eller måste man ha en adapter likt ZTE/Nokia om man inte kör original? kommer det släppas android 2.3?
3,5 mm kontakt och du kan använda vilket headset/hörlurar som helst. Inofficiellt så finns Android 2.3 ute för installation.
Är verkligen mikrofon och svarsknapp kopplade likadant i alla typer av headset? Tror tyvärr inte det.
Det tror jag. Jag har använt trådade headset från både SonyEricsson, HTC och iPhone. Även bluetooth-headset. Det som ibland inte alltid funkar är en del knappar för mediaspelaren. Jag har för mig att det var iPhones knappar för play-ffwd-fbwd som inte funkade.
Market Hej! Hur fungerar market för er, jag upplever att jag inte hittar allt. T.ex. så hittar jag ej facebook, tapatalk eller dungeon defenders för att nämna några, tacksam för svar & lösningar..
On man använder cardock och maps genom den så får man en trevlig "hastighetsmätare". Däremot kan jag inte passa kartan efter min prick, dvs att kameran följer bakifrån. Det kan man däremot göra i vanliga maps med då får man ingen "hastighetsmätare". Är jag blind eller är det ett dilemma?