Frågor som inte kräver nya trådar

Diskussion i 'Sajtrelaterat - hjälp och förslag' startad av lassekongo, 17 mar 2012.

1. lassekongo

lassekongo Android Apprentice Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    1 121
    Telefon:
    OnePlus 6

MINA ENHETER

Telefon:
    OnePlus 6
    I ganska många forum för telefoner finns det trådar som heter något i stil med "Frågor som inte kräver en ny tråd". Dessa är ganska bra tycker jag då man ganska ofta kommer på en liten fråga som det helt enkelt inte är värt att skapa en ny tråd för.

Jag skulle vilja ha en sådan här tråd även i t.ex. applikationsforumet och forumet för frågor och support. Självklart är det ju bara att skapa en tråd och se om folk använder den men det känns som att det skulle kunna bli kaos. Vad tror ni? Skulle det funka med en sådan tråd eller skulle den bli överfull? Finns det något sätt att undvika detta möjliga kaos på? Kanske en tråd för en viss kategori med frågor och en annan för en annan typ av frågor?

2. plun

plun Android Medlem

Mottagna gillanden:
    520

MINA ENHETER

Jo det här är en mycket svår fråga att besvara.....;)

Jag är mycket förundrad hur den stora majoriteten är så extremt hjälplös och endera så startar de en ny tråd ( i många fall i fel delforum)... eller så förstör de en befintlig tråd med "noob"-frågor, det blir bara OT-skit av tråden:P.)

Sen har vi då "sandlådenivån" där man bollar saker och ting och visst skulle det vara bra kanske med en sådan tråd i ett delforum...... men !! för de som inte orkar följa en tråd så kan det bli problem....:P

On-Topic och "egen tråd" är nog det bästa alternativet....tror jag..;) (på tok för många "noobar" som är för lata för att läsa på)

Last edited: 18 mar 2012
  3. Galaxy44

Galaxy44 Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    55

MINA ENHETER

Tänker precis som dig! MODS tänk på detta! (ingen sandlåda utan bara frågor)

4. jebediah

jebediah Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    29

MINA ENHETER

Varför går det inte att starta nya trådar med nyaste Tapatalk? Det funkar på alla andra forum.

Galaxy S @ Tapatalk