Diskussion: Från Note till S3

Diskussion i 'Galaxy S3 - Allmänt' startad av GradioZ, 1 jun 2012.

  1. GradioZ

    GradioZ Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 aug 2011
    Inlägg:
    72
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Har köpt mig en S3 idag då den såg så förbaskat trevlig ut. Har dock inte packat upp den ännu då jag är i valet och kvalet om jag ska byta min Note eller lämna tillbaka S3. Älskar ju Notens skärm och använder pennan en hel del.

    Någon annan som bytt från Note och kan ge sina synpunkter?
    Ni andra får mer än gärna också komma med era synpunkter:)
     
  2. Vidde

    Vidde Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 maj 2012
    Inlägg:
    8
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Sitter med en vit note, en vit s3 och en vit s2. :o

    Tycker den är en exakt korsning mellan dem på många sätt. S memo finns i s3an med med imponerande precision när du använder fingret. Skaffa en penna till din s3 för extas! :)

    Dock är 2.3.6 så uselt på många sätt jämnfört med ICS på s2 och s3. Speciellt browsern. Blir mörkrädd av skiten. Browsern i 3an med labs och helskärm = <3 Om bara chrome kunde få stöd för helskärm och labs. Tycker allmänt min note är lite buggig i jämnförelse med mina 2 ICS lurar. Men det är ju på väg till noten ifs.

    Min s2 känns väldig liten och bekväm nu. Du kommer nog känna samma om s3. Tycker själv att samsung skulle gjort s3 mindre. Om man vill ha större kan man då välja note. Gapet mellan note och s3 är så litet nu. Men men.
     
    Last edited: 1 jun 2012
  3. GradioZ

    GradioZ Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 aug 2011
    Inlägg:
    72
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Tack för ditt svar, jag känner som du att Noten är lite väl byggig. Min har funkat bra men har på sista tiden blivit buggig och väldigt seg.