Nån vänlig skäl som har lust att berätta vad den här treknappskombon innebär? Och för att stämma in med de pessimistiska kommentarerna..när jag väntade på 2.1 till Hero'n så vet jag inte hur många "säkra" källor som visade sig ha fel när det gäller datumet.. Tyvärr Och efter torsken mor holland ikväll har jag svårt att förlita mig på hoppet..
treknappskombon är att hålla inne en volymknapp+home+onknappen för att komma in i download eller recoveryläge. Det är nästan ett måste för att man ska våga flasha roms eftersom man då kan flasha om även om det blivit något fel.
Ska jag sluta vara negativ? Okej, men jag är i alla fall realistisk och drar mina slutsatser på empiriska fakta, d.v.s. att Samsung ofta avger tomma löften som sällan eller aldrig uppfylls. Många här däremot är väldigt naiva och godtrogna och kommer att bli grymt besvikna ännu en gång!
Alla är uppkopplade mot KIES? Tror du att kies hämtar uppdateringen från din mammas 286:a som står uppkopplad mot nätet med ett 14400bps modem på månen eller? ;0)
2 dagar kvar till den 15:e! XD Jag funderar dock på att köra JM9 ett tag till tills det kommer ut en stabil 2.2 till XDA som man kan flasha in senare. JM9 fungerar tillfredställande för mig nu, med nya market update och voodoo mod 3.0 JM8 lagfix.
Hej alla androider. Måste fråga ang. uppdateringen som är på ingående. Om man har rootat & lag fixat sin telefon, bör man då återställa den för att kunna lägga på den nya uppdateringen? Eller är det bara att köra på? Inga svar från dom som tror sig veta,, svara bara OM ni VET! //Montanax
Root tror jag inte det spelar någon roll, men lag-fix måste du ta bort! Här har du mer information, alltid bra å göra en sökning innan man frågar! https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=21925&highlight=guide
Talade med min vän som jobbar med att reparera samsung-telefoner, kan säga att de inte har fått något specifikt datum för när froyo släpps. Han gissade iaf att om det släpps inom samma vecka så kommer vi se mycket mer aktivitet än bara något halvlöst rykte.
Jag tror att som någon annan skrev att de inte kommer att gå ut med ett exakt datum. Dels för att om de behöver skjuta upp lanseringen och dels för att undvika att alla "hänger på låset" så att deras servrar storknar. /qsec
Fick in en s på jobbet i morse för testsyften, den kom levererad med 2.2 så tydligen levereras de redan med 2.2. Bara att hoppas att det går vägen på torsdag så att man kan patcha upp sin egen lur
Samma här. I måndags så klämde jag lite på en Samsung GS som kommit hit till jobbet just i testsyfte. Den hade hade också 2.2. Afaik så används inga Androider än här på jobbet men det kanske blir ändring på det snart.