fullt på en skärm trots bara widgets i översta raden

Diskussion i 'Xperia arc - Allmänt' startad av Lenax, 14 jun 2011.

  1. Lenax

    Lenax Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 feb 2010
    Inlägg:
    376
    Mottagna gillanden:
    47

    MINA ENHETER

    Har fått ett skumt problem med min kära Arc. Den högra skärmen efter hemskärmen har jag bara widgets på "översta raden", sen är den tom. MEN trots det så kan jag inte dra något till den tomma ytan och om jag håller fingret på en tom yta så valen kommer upp för vad man vill addera där så menar Arcen på att det är fullt där trots att det inte finns nåt där. Någon som upplevt något liknande? Hur sjutton får man bort det som "finns" där (men som ändå inte finns)? Jag trodde att det skulle försvinna när jag uppdaterade till 2.3.3 men icke :cry:
     
  2. Donre

    Donre Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 jan 2011
    Inlägg:
    763
    Mottagna gillanden:
    84

    MINA ENHETER

    Händer mig rätt så ofta. Jag brukar bara återställa launchern genom att rensa datan.
     
  3. Lenax

    Lenax Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 feb 2010
    Inlägg:
    376
    Mottagna gillanden:
    47

    MINA ENHETER

    Ok...vart går du in o rensar någonstans (i vilken process)? Vad försvinner när du rensar i så fall?
     
  4. Cim-Inc

    Cim-Inc Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 jan 2010
    Inlägg:
    1 626
    Mottagna gillanden:
    96

    MINA ENHETER

    det som försvinner bör bara vara cachen, så inget annat skall gå förlorat.
    var kan jag inte säga exakt, vet faktiskt inte - det får originalpostaren svara på ;)
     
  5. Newguy

    Newguy Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 maj 2011
    Inlägg:
    39
    Mottagna gillanden:
    19

    MINA ENHETER

    gå in på apps o leta upp ericsson home men tryck inte clear data då den tar bort alla widgets men de är inte hela världen imo :)
     
  6. Lenax

    Lenax Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 feb 2010
    Inlägg:
    376
    Mottagna gillanden:
    47

    MINA ENHETER

    ...den tar bort alla widgets man lagt upp på sina fem skärmar antar jag att du menar...eller ja, det måste ju vara så. Tar den bort ALLA widgets eller bara SE-widgets?