Fråga: fungerar inte voodoo än?

Diskussion i 'Galaxy S3 - ROM-filer och utveckling' startad av ErsdaHL, 10 aug 2012.

1. ErsdaHL

ErsdaHL Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    21

MINA ENHETER

Just flashat shyija kerneln eller vad den heter, Trodde att voodoo skulle fungera, Men kan itne ens ladda hem appen. i xda tråden är ordet EARGASM använt, Tycker det låter skit jämnfört med min s1 iallafall.. Har ju dock bara falshat kerneln än vad mer behöver jag ?

2. Mattofsweden

Mattofsweden Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    5

MINA ENHETER

Om du hade bekymmrat dig med att läsa/söka minsta lilla så hade du fått svaret. Enklast är ju faktiskt att läsa description på appen man laddar hem.

Voodoo för S3 är inte släppt och jag betvivlar supercurio kommer fixa det framöver.

Eargasm kan justeras på många sätt, finns riktigt bra presets i nån tråd på xda. Bättre än de inbyggda t.o.m.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

3. hjertis

hjertis Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    12
    Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    Huawei Mate 9 Pro

MINA ENHETER

Operatör:
    Halebop
    Telefon:
    Huawei Mate 9 Pro
    supercurio håller på att skriva om hela Voodoo appen så den ska fungera utan att behöva flasha en custom kernel om jag förstått det rätt...

han håller som sagt på och det sista jag hörde (förra veckan) var att han tog det lugnt nu på sommaren och hade ett liv sidan om programmerandet.

det är mycket väl på gång i varje fall. han är ju dock bara en man med många projekt. men det kommer, hellre att det fungerar bra än att han ska stressa ut något ingen blir nöjd med.

4. titshika

titshika Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

5. ErsdaHL

ErsdaHL Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    21

MINA ENHETER

Inte sim unlock.. Ljud drivern

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2