Skulle inte räkna denna som ett "fynd". Gammal, och redan vid release en rätt rutten lur som förut kostat ca 1000 kr på många ställen.
Vilket kit är det de menar att man ska lägga till egentligen? Spara 803 kr står det, då kan det ju inte vara white and color ambiance e27 för den kostar ju 1589. Det är ju den de visar på informationssidan men händer ju inget i kundvagnen. Oavsett vilket kit man lägger till justeras inte priset i kundvagnen.
Sök på artikelnummer de anger, HUEE27STARTWH, det är det vita startpaket, inte color ambiance. Edit: Verkar som om det vita startpaketet är slut/ej tillgängligt på sajt. Bra grejer.
Tänkte egentligen ha 2, en i köket för recept mm och en i vardagdsrummet för visning från Google foto
Blev också sugen, är det samma modell som säljs i Sverige? Något man behöver tänka på om man köper från Amazon.de?
Får inte det priset längre, dessutom kommer en extra kostnad som jag inte blir klok på vid betalningen.
Erbjudandet på Mi 9 via amazon är nu inte lika bra längre. Det var igår de körde för €364, priserna på amazon.de inkluderar tysk men inte svensk moms, det är anledningen till att den blir lite dyrare när man ska checka ut (4-5% skillnad) då amazon lägger på svensk moms direkt. https://www.amazon.de/dp/B009ML3J5G/?tag=oid02-21 Kom ihåg att det det gäller att vara snabb vid riktigt bra erbjuaden hos amazon. Har missat att beställa flera gånger p g a att de hunnit ändra priset. Ofta kör de erbjudandet bara någon dag.
Hade tom lagt den i varukorgen men blev tveksam ang pris, version på mobilen mm och sen var det för sent... Gäller nog att vara lite påläst och ha koll på läget, jag har i princip bara handlat billigare saker från Amazon tidigare.
Hoppas på det! Tyvärr är jag en person som vill ha både hängslen och livrem och gärna vill kolla upp allt väldigt noga. Tur att det finns så många hjälpsamma människor på det här forumet! [emoji4]