Har alla som beställt Senseo via Kaffekapslen fått sina 360 kaffepads från Senseo än? Har inte fått men de lovade för en vecka sedan att jag skulle få, men som sagt inget ännu.
Är inte själv ute efter en PS5 eller Xbox nu, men vill bara passa på att visa min uppskattning för såna här inlägg. Det är till stor hjälp i kampen för att få tag på en konsol!
Hoppas denna kampanj kommer tillbaka snart :-( Förhoppningsvis under årets Black Friday 2021. Vad tror ni?
Om någon ser återförsäljare som erbjuder förtur, länka gärna här, så kan vi samla alla i en lista. Jag tror att det återkommer, men det kan kanske vara läge att skicka dem ett mail eller något och skriva att man önskar se kampanjen igen/tänker bli kund då.
Du är medveten om att LG tillverkar en 83-tums OLED? Finns på Net On Net bland annat. https://www.netonnet.se/art/ljud-bild/tv/70tumochstorre/lg-oled83c1/1018846.16252/
Haha! Visst vet jag det men man får ju dra sin gräns någonstans. Både på grund av priset men också för att jag sitter ca 2,4 meter från väggen där den ska sitta
Verkar inte hjälpa tyvärr, mailade de för en vecka sedan, men inget har hänt ännu, får väl gå någon vecka till kanske. De har ju lovat.
Mina blev skickade men Bring sabbade till det totalt så nu är de tillbakaskickade till Senseo igen. Bring påstår att Senseo skickat till företag istället för privatperson och det gick inte att göra om. Senseo säger efter mailkontakt att de ska skicka igen men inte sett något ännu... Jaja, det är väl inte värt att klaga för mycket i tråden då det ju ändå är gratis men ganska illa skött hittills.
Någon som har dessa? Nöjd med ljudet? Har bara rätt bulkiga over-ear, men skulle vilja ha något lättare till datorn/som man enkelt kan ha med sig. Antar iofs att man kan prova dem på HiFi-klubben om inget annat. Har bara rätt långt till närmaste butik.
Skyhöga containerpriser hotar svenska företag Undrar om det kommer påverka REA:n i november med. Å andra sidan brukar det ju mest handla om att bli av med sådant som ligger på lagret och tar plats, men det förutsätter ju att lagret är välfyllt till att börja med.